Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Morsomme ting > Debatt

Anonym
Opprettet 02.01.2019 av Anonym.
Nyttårsforsett
Hei!

Hva synes dere om Nyttårsforsett?
Hva ville dere ev.hatt som forsetter?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.01.2019 av Anonym
Jeg skal trene mer, spise mindre sjokolade og peanøtter, drikke mindre øl, gå mer på ski, legge meg tidligere om kvelden (natta), jobbe mer, sykle mer til jobben, begynne å lese flere papirbøker igjen i stedet for bare nettet, betale ned litt mer gjeld, ta opp kontakten med gamle kompiser jeg ikke har sett på årevis, reise mer, ta av minst 5 kg og helst 10 og sist men ikke minst skal jeg finne den fantastiske utopiske kvinna jeg ikke fant i fjor siden hun ikke finner meg.

Realistisk sett har jeg nubbetjangs på nummer 1 siden jeg har begynt å spille hallfotball èn gang i uka...
Anonym
#2. Postet 02.01.2019 av Anonym
Det blir nok til at jeg forsetter og forsetter ja..)
Inia
#3. Postet 27.04.2021 av Inia
Gode forsett hele året er bra! Og når vi snubler og ramler underveis gjelder det og ikke gi opp, men prøve igjen og være seg bevist på og ikke komme i den situasjonen at de gode forsettene forsvinner som dugg for solen.
Gode forsetter må være finne ro og harmoni med seg selv og våre medmennesker.
Finne fred
Vi vil bli det vi gir vår oppmerksomhet og tanker til.


Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16