Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 06.12.2018 av Anonym.
5G og og wifi - sannheten om det, er skjult for allmenheten!!
Jeg legger ut denne informasjonen slik at du og kan bli opplyst, om den løgnen du blir servert rundt dette med 5G og wifi. JOE IMBRIANO er høyt utdannet innen biologi, og har god greie på hvordan 5G/wifi påvirker det biologiske i kroppen.
Det er en litt lang film,men jeg annbefaler deg å få med deg hele,for din egen del.
Kommenter gjerne under.

Her er filmen: (-Spre det gjerne videre!Folk må få hvite hva som foregår nå!!)
https://www.youtube.com/watch?v=CBcvIR35KRU

Få også med deg følgende klipp om samme tema:

https://www.youtube.com/watch?v=MnArQm2Bxo4&fbclid=IwAR215mWsIW5FWrJRzbrMOCA1HfOmyLWp1ob767oksOxCXOS-OKw0cgLuMpE

https://www.youtube.com/watch?v=4bjmka0NjTQ&fbclid=IwAR3ciFjoJECEk6txSPYI45NoLQAN4wERLdxNkyitrDGS3zSW0Nl8ZDKW7kc

Og denne artikkelen:
https://www.nrk.no/buskerud/fremtidens-mobilnett-i-drift-_-forste-5g-i-skandinavia-1.14285306?fbclid=IwAR3bJJWli2PnE7b1q9Fv713TnjAgi5ZtS8XqZvqP7jAqDys_NBTfr5nMF6c


Vær våken, og ta dine forholdsregler for å unngå å bli ett offer for hva de nå har planer om å utsette menneskeheten for. Beskytt dine barn, ditt hjem og din kropp.


Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 07.12.2018 av Anonym
"Ikke noe våpen som er smidd mot deg, skal lykkes...." Jesaja 54:17
Anonym
#2. Postet 07.12.2018 av Anonym
Les åpenbaringen kap.13 vers 11-17

11Og jeg så et annet dyr stige opp av jorden. Det hadde to horn, likesom et lam, men talte som en drage. 12Det bruker hele det første dyrets makt for dets øyne. Og det gjør slik at jorden og de som bor på den, tilber det første dyret - det som fikk sitt dødelige sår legt. 13Og det gjør store tegn. Til og med får det ild til å falle ned fra himmelen på jorden for menneskenes øyne. 14Det forfører dem som bor på jorden, på grunn av de tegnene som ble gitt det å gjøre for dyrets øyne. Og det sier til dem som bor på jorden, at de skal gjøre et bilde av det dyret som fikk sverdhogget og ble levende igjen. 15Og det fikk makt til å gi dyrets bilde livsånde, så at dyrets bilde til og med kunne tale, og gjøre så at alle de som ikke ville tilbe dyrets bilde, skulle drepes. 16Det utvirker at det blir gitt alle, små og store, rike og fattige, frie og treller, et merke i sin høyre hånd eller på sin panne, 17og at ingen kan kjøpe eller selge uten den som har merket: dyrets navn eller tallet for dets navn.

Dyret er dette systemet som de nå legger opp til, 5G og denne strålingen som de utsetter alle for. Dette er satanisk...når du ser den røde tråden i hva som foregår i vår verden for tiden, Så ser du også hva bibelen sier om desse tingene.
Ild fra himmelen....hørt om at de nå beamer fra verdensrommet høy volt,som antener huser....mange har tatt bilde av dette...de ser ut som en stråle med ild fra himmelen.
Anonym
#3. Postet 07.12.2018 av Anonym
Kunstig inteligens= dyrets bilde kommer til liv
Dyrets merke=chip i hånden, usynlig tatoo i pannen
5G= Dyrets system for å kontrollere menneskeheten/ ett våpen for å drepe 95% av befolkningen.Sterilisere 90%.
Anonym
#4. Postet 09.12.2018 av Anonym
Du snakker om "de" hele tiden. Hvem er "de"?
Anonym
#6. Postet 10.12.2018 av Anonym
De som ønsker å være Guder på jorden,er eliten, 5 gammle gubber står i bresjen og ett system dem har laget over hele jorden, som ett edderkoppnett, med stor makt og rikdom.
Anonym
#7. Postet 10.12.2018 av Anonym
De som ønsker å være Guder på jorden,er eliten, 5 gammle gubber står i bresjen og ett system dem har laget over hele jorden, som ett edderkoppnett, med stor makt og rikdom.
Hvem er disse 5 gamle gubbane da?
august afternoon
#8. Postet 12.12.2018 av august afternoon
Jeg tipper at Ester mener lederne i de 5 selskapene som blir å
ordne med de nødvendige satelittene i forbindelse med 5G

Litt om dette her;
http://www.cellphonetaskforce.org/planetary-emergency/
Anonym
#9. Postet 13.12.2018 av Anonym
Husker ikke navne på alle 5,Bill Gate er en av dem, zorro...og den gjengen der som sitter i Losjen. høyt på strå...
Anonym
#10. Postet 13.12.2018 av Anonym
Her var det mengder av konspirasjonsteorier. Det er mulig at wifi og 5G ikke er bra, men man bør ha noe fakta og ikke spre ut en haug med påstander basert på livlig fantasi.

Advarsler om "Dyrets merke" dukker opp her og der. Dyret har vært EU, chip under huden/kontantløst samfunn og nå er det koblet til wifi? Det finnes flere teorier om hva "dyret" er, men ingen vet sikkert hva det er.

Tror vi ikke på en allmektig Gud? Tror vi virkelig ikke at Han, via Den Hellige Ånd, vil vise oss hva som er "dyrets" merke når det faktisk er aktuelt?

Jeg har vært en kristen i 45 år og har sett og hørt det meste. Bibelen forteller oss at vi skal elske hverandre som Jesus elsket oss. Bibelen sier at vi skal elske vår neste som oss selv. Bibelen sier også at vi skal hvile i troen på Jesus Kristus. Bibelen er FULL av løfter Gud har gitt oss. Jo, da vi er mennesker og blir bekymret, redde, sinte, såret osv. osv., men Bibelen sier at vi kan legge alt det på Gud.

Jeg er ikke perfekt, langt i fra! Men, jeg har erfart at LIVET vil gi oss prøvelser og utfordringer. Da er det viktig at vi har et fundament som holder. Derfor er det viktig å BYGGE troen i gode dager, slik at vi har noe å "slå i bordet" med når de onde dagene kommer.

Vi må faktisk begynne å stole på den Gud som vi påstår at vi tror på!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16