Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 22.10.2018 av Anonym.
Utfordring: Svar på ALLE meldinger!

Det er mange som er deltakere i nettdatingverden som er frustrerte over hvor få det er som faktisk gidder å svare på meldingene de får. Denne utfordringen fant jeg på en annen datingside og fikk lyst til å dele den med dere.

UTFORDRING: Svar på ALLE meldinger!

Har du et ganske tydelig bilde av hvem din fremtidige partner er? Som «blond, god økonomi, 37 år, bor i «din» by og helst interessert i tennis». Bare en liten påminnelse: Den som venter på det «perfekte» kan måtte vente veldig lenge…

Gi det en måned. Bestem deg for å gi alle en sjanse og svar på alle meldingene i innboksen. Kan du si med hånden på hjertet at du ikke har åpnet en melding, tatt en rask titt, sukket og slettet den? Se på det som en utfordring og et eksperiment. Hva ville skje om du svarte på alle? Også de du kanskje ikke umiddelbart ser har datingpotensiale. Det betyr ikke at du må sitte oppe hver kveld og skrive til den single med profilnavnet Sad&Lonely. Bare at du er hyggelig, og i alle fall gir det en sjanse før du avfeier personen bak meldingen. Kanskje du finner en venn?

Når du begynner å svare på alle meldinger, og starter samtaler med alle som viser interesse for deg, åpner du døren for nye muligheter. Kanskje du får en ny venn? Kanskje dere begge er like lei av å være single; da kan det være deilig å dele erfaringer og gi hverandre tips om hvordan dere skal finne frem i datingjungelen.

Tenk om…

Tenk også på alle de gangene du selv har ventet på svar. Hvordan du har vridd og vendt på hvert eneste ord, og når du endelig har tatt mot til deg for å sende så skjer… INGENTING! Det å få et hyggelig og morsomt svar tilbake, selv om det ikke blir noe mer, kan bety mye. Kanskje venter en helt fantastisk person i innboksen bak det helt hverdagslige inntrykket akkurat nå?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 21.04.2019 av Anonym
For min del kan jeg ikke si at jeg ser poenget med å svare på alle meldinger. Jeg har lest litt rundt på nettet om dette og folk er forskjellige. Noen vil gjerne ha svar på alt, mens andre tenker at det er like greit å ikke få svar, dersom den andre absolutt ikke er interessert. Summa summarum tror jeg ikke det finnes noen fasit. Jeg har vel svart på ca 50% eller noe. Om det var konsensus blant alle at man burde svare uansett, kunne jeg godt gjort det, men på meg virker det altså som folk har ulike meninger.
Anonym
#2. Postet 26.05.2019 av Anonym
Jau, velkommen til internett.
Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16