Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 29.01.2018 av Anonym.
Sommerferie - Israelstur
Jeg leker litt med tanken på å reise til Israel i sommer eller til påske.En ukes tid. Men det hadde jo kanskje vert kjekkt om det ble en gjeng her fra. Jeg har vert i Israel for mange år siden og det var en fantastisk opplevelse. Send meg gjerne en melding om det hadde frista å vært med:) Kanskje du har vert på samme tanken selv?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 30.01.2018 av Anonym
Israel er ett av de beste landene å reise til; jeg har også vært der flere ganger :) Storkoser meg der, jeg :)
Anonym
#2. Postet 30.01.2018 av Anonym
Jeg var der da jeg var 18...med folkehøyskolen. Da var vi to fullpakka uker i Israel hvor vi var å så alle de bibelske stedene og litt til. Eilath kunne jeg tenkt meg å vært litt lenger...det er jo utrolig flott der,litt syden aktig. Flotte hotell og mye artig å finne på. Vi var der bare en kveld før turen gikk videre til Egypt og Kairo...hvor vi var bla var oppå Sinaifjellet og pyramidrne.Men i Israel kunne jeg tenkt meg å besøkt hodeskallestedet på nytt. Her har de jo senere funnet denne arken med steinplatene med de 10 bud. Er den foresten blitt kjennt for allmennheten?de fannt også Jesu blod hvor de fannt arken...som beviser at Jesus ikke har en menneskelig far...pga av kromosonene i blodet.Dokumentaren ligger på youtube..veldig interessan!
Anonym
#3. Postet 30.01.2018 av Anonym
Ja det er mye spennende utgravinger og forskning som skjer der og som beviser det som står i Bibelen. Jeg har vært der 5 ganger, bl.a som frivillig. Spennende land :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16