Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 14.01.2018 av Anonym.
Blokkering av profiler
Jeg har vært borte fra KD en stund, og opprettet en ny profil nå. Jeg reagerer på at det første som skjer, er at jeg blir blokkert. Dette til og med av en dame hvor jeg ikke har vært inne på profilen i det hele tatt. Jeg undrer meg veldig på hvordan blokkeringsfunksjonen er ment å brukes? Det ser jo ut til at noen blokkerer profiler (meg) bare fordi de ikke er interessert i min profil. Det synes jeg blir feil. Etter mitt syn bør blokkeringsfunksjonen kun brukes når man får en useriøs melding/blir trakassert/noen som ikke aksepterer et nei ol. Jeg synes det er trist at man blir blokkert bare fordi noen ikke liker min profil. Av de mange profiler her inne på KD, så er det nok slik at det bare er noen få som muligens kan bli interessert i min profil. Skal alle andre da blokkere meg? Da blir det kjedelig her. Hva synes dere? Når bruker dere blokkeringsfunkjsonen?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.01.2018 av Anonym
Sånn er det bare,jeg har også blitt blokkert av damer jeg ikke har kontaktet.
Blokkeringsfunksjonen er vel ment til å holde unna plagsomme folk,som ikke godtar at du ikke vil ha kontakt med dem.
Falske profiler blokkerer jeg.
Så å blokkere bør kun være siste utvei,ikke noe man gjør fordi man ikke liker en profil som har besøkt deg.
Men det er er aldri en hyggelig opplevelse å oppdage at man har blitt blokkert...
hope2013
#2. Postet 14.01.2018 av hope2013

Hei du, det er ikke dermed sagt at det er noe galt om man blir blokkert! Jeg blokkerer menn som ikke jeg synes passer for meg, og jeg blokkerer menn som stadig er innom og kikker på min profil, uten å sende noen meldinger. Jeg er her inne i rykk og napp og da gidder jeg ikke sitte å lese om igjen de samme profilene som jeg ikke har interesse av. Ønsker alle lykke til, og ikke ta slike blokkeringer personlig, det handler nok mer om de som blokkerer enn de som blir blokkert


Anonym
#3. Postet 15.01.2018 av Anonym
Jeg bruker blokkeringsfunksjonen når jeg har besøkt en profil og ikke er interessert i kontakt med personen. Det kan være på grunn av innhold eller alder. Blokkerer også profiler som er spam.
Anonym
#4. Postet 15.01.2018 av Anonym
Ja, det er greit å blokkere profiler som synes å være falske. Men jeg kan ikke forstå hvorfor noen blokkerer en profil bare fordi de har besøkt en profil som vedkommende ikke er inteerssert i. Det synes jeg er unødvendig.
Anonym
#5. Postet 15.01.2018 av Anonym
Kanskje vi skal tåle å bli blokkert.
Det handler vel at når vi tåler det, så vil vi også godta menneskene og valgene dems.

Og skulle vi finne hverandre, så vil vi trenge den egenskapen. Altså ikke å blokkere, men godta
Anonym
#6. Postet 01.05.2023 av Anonym
Hvordan kan man se om noen har blokkert en?

Er det da det kommer opp sånn skjema med feilmelding? Eller skjer det bare hvis en person har slettet profilen sin?
Inia
#7. Postet 01.05.2023 av Inia
Helt unødvendig og blokkere. Virker kaldt.
Må vel kunne si ifra på en annen måte, men bevist blokkere i taushet syntes jeg ikke noe om.
Er dette vanlig på andre datingsider også, eller er det bare her på kristendate.


August afternoon
#8. Postet 02.05.2023 av August afternoon
Hvordan kan man se om noen har blokkert en?

Er det da det kommer opp sånn skjema med feilmelding? Eller skjer det bare hvis en person har slettet profilen sin?
Jeg har også tidligere opplevd å få opp et slikt skjema grunnet feil på siden man skal inn på.
så det har ikke noe med at man blir blokkert.
ha en fortsatt fin kveld:-).
Fabian
#9. Postet 01.07.2023 av Fabian
Man får vite om man har blitt blokkert hvis man trykker på bilde på profilen. Navnet også? Da står det på skjermen at man har blitt blokkert av denne brukeren.
Anonym
#10. Postet 01.07.2023 av Anonym
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16