Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Bønnegruppe > Debatt

Anonym
Opprettet 28.11.2017 av Anonym.
Menneskehandel i barnevernet
Har du fått med deg dette, ikke? Da bør du klikke på linken under umiddelbart om du har barn i familien?

https://www.youtube.com/watch?v=hlihwiW5Aps&t=42s

Be for norsk barnevern og familiene som er rammet av deres grusomheter, Gud vil holde oss ansvarlige om dette overses i det norske samfunnet. Dette er KRISETILSTANDER spør du meg.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 09.12.2017 av Anonym
Er helt enig med deg.
Men jeg tror ikke Gud vil holde oss ansvarlige for det.
Etter Guds ord skal ikke denne verden bli bedre, tvert imot.
Og det er ikke de troendes oppgave å forandre verden, den vil utvikle seg slik Gud har forutsagt det.
Vår oppgave er å forkynne Guds ord...for Guds ord er en kraft til frelse for hver den som tror, står det.
Ingen syndere vil omvende seg om ikke Guds ord blir forkynt.
Den enkelte som arbeider i barnevernet gjør bare det de er pålagt i forskrifter fra staten. Dette problemet har en langt dypere årsak. Men det er selvsagt like alvorlig for det, og et stort overgrep mot både barn og foreldre.
Anonym
#2. Postet 09.12.2017 av Anonym
Det der er det sykeste og dummeste jeg har hørt.

Du mener faenskapen skal kunne fortsette, selvom du vet om den? Er vel ikke sånn det funker.Sikkert åleright holdning fra deg, så lenge det ikke er dine egne barn det gjelder tenker jeg.

Er det noen som har sett filmen til Kathrine Haugen, tror den skal hete norsk standard eller noe...kanskje den ikke er ute helt ennå.
Anonym
#3. Postet 10.12.2017 av Anonym
Det minste folk kan gjøre, om man kaller seg kristen, er vel å bække opp de som står på, de som gjør alt de kan for å formidle galskapen som skjer i norsk barnevern. Følg med på facebook sidene deres og delta på demonstrasjoner.

https://www.youtube.com/watch?v=UrCdDoFg5JQ
august afternoon
#4. Postet 10.12.2017 av august afternoon
I utgangspunktet så trenger man ett barnevern,ett vern av barn i mot voldelige og
Rusavhengige foreldre mm.
I likhet som mye annet så handler dette mye om penger..mange penger, men også om ideologisk
Kamp om hvem som egentlig eier barna i Norge

De fleste barna i dag er det staten som oppdrar og
Senere formet innen A-4 formatet.
Foreldrene blir forsøkt umyndiggjort som foreldre der det går ann..
En minister i sin tid kalte forøvrig fosterforeldre for idealister..greit nok det, da man

Kan bruke andres penger til det.
Hvis man i Norge har begått en kriminell handling og sonet ferdig sin straff,så kan Barnevernet bruke det
Som påskudd til å ta barn i fra vedkommende og da snakker man ikke om alvorlige hendelser.
Noen bruker påskudd som tykke brødskiver som ett bekymringsmoment..hva kan slikt egentlig fortelle oss..?

Slik som NAV er,er også Barnevernet en stat i staten der makt samles og brukes til "hvitvasking" av
Ting som kan gå galt..dette er midt i blinken til å "oppløse" personlig ansvar.
Derfor har slike uttrykk som å "legge seg flat" kommet.
Ondskapen har mange ansikter og det tragiske er at Barnevernet er blant de.
Heldigvis har Ola og Kari begynt å våkne..vi har ikke bruk for offentlige overgripere mot
Frie familier og mennesker..for frihet er noe staten ikke vil ha noe av i Norge.
Anonym
#7. Postet 10.12.2017 av Anonym
Trøste meg!
Innelegget fortener ikke å bli besvart en gang, det taler for seg selv!
Det er noe av det mest fordømmende og usaklige jeg noen gang har lest, sånt tar jeg ikke seriøst en gang!
Anonym
#8. Postet 10.12.2017 av Anonym
For ordens skyld: mitt siste innlegg var til Ellen 1234.
"Det hjertet er full av flyter munnen over med".
Anonym
#9. Postet 10.12.2017 av Anonym
Forøvrig støtter jeg fullt ut "august afternoon"!
Men den dypeste årsak ligger i menneskens vonde natur, som vi har arvet fra Adam.
Jeg vil ellers anbefale nettsiden "cchr.no" for dem som vi sette seg inn i den dypere menneskelig årsak.

Norge vil gjerne stå frem som internasjonal forkjemper for menneskerettigheter og mot alvorlige krenkelser. De må sannelig feie for egen dør først!
Anonym
#10. Postet 10.12.2017 av Anonym
Beklager feil i mitt andre innlegg, jeg skrev det var til Ellen 1234....det var feil....det skal være Eple 1234
Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16