Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Bønnegruppe > Debatt

Anonym
Opprettet 31.03.2017 av Anonym.
Ønsker forbønn for vond rygg
Hei

Jeg har fått et kink i ryggen som plager meg len del Om noen vil setter jeg pris på forbønn om at det skal gå tilbake
Skal jobbe i helga på sykehjemmet og da er det bra om ryggen blir bra igjen slik at jeg kan utføre jobben min uten at det er for vondt når jeg bøyer meg.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 31.03.2017 av Anonym
Gjort! Guds vilje i ditt liv!
Anonym
#2. Postet 31.03.2017 av Anonym
Teofilia
Jeg kan be, men først; Har du noe bitterhet og/eller personer du ikke har tilgitt i livet?
I så fall anbefaler jeg at du tar deg av dette først..
Anonym
#3. Postet 31.03.2017 av Anonym
Hei Aron Jeg er ikke bitter på noen og har som jeg vet ikke noe utilgitt med noen Ryggvondtet kom "plutselig "
jeg sto litt bøyd på jobben i en litt "forkjær " stilling et lite minutt og da jeg skulle reise meg opp låste det seg i ryggen og jeg kunne knapt gå Det er blitt mye bedere men kjenner fortsatt en del
Anonym
#4. Postet 01.04.2017 av Anonym
Teofilia
I Jesus Kristus navn.
Jeg bryter alle forbannelser som måtte ligge over deg og din familie. Bakover i tid og til siden, helt frem til NÅ.
Ber om fullstendig helbredelse i din rygg, din kropp og ditt sinn.
Må Gud fylle deg med kraft og styke og må den helligs ånd sin glede falle over deg.
Proklamerer Jesu blod beskyttelse over deg og dine.
Jeg løser ut alle Guds velsignelser, i Jesus Kristus Navn.
Anonym
#5. Postet 02.04.2017 av Anonym
Hei. Håper ryggen din er bra :)
Du vet at Jesus ønsker å helbrede deg uansett hva noen måtte si, fordi Han elsker deg så høyt og fordi det var en av tingene Han bar på seg på korset. Når vi har skrøpligheter så går vi til Han for Han har omsorg for oss og Hans vilje er for deg at du skal ha det godt. Det var folkeskarer som fulgte Jesus og Han helbredet alle som kom til Han og trengte hjelp. Slik er Han i dag den samme som før.

Jeg ber til vår Far i himmelen for ryggen din som er like viktig som noe annet å be for, at den skal bli hel og smertefri i Jesu navn Amen!

Gå i fred søster og vær ved godt mot:)
Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16