Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 12.02.2017 av Anonym.
min gut feeling tilsier at dere bør ta en kikk på denne profilen
Fra Kathleen i går kl 19:41

Hei, jeg er Kathleen Hammerstrom.. helt alene og singel... Er på utkikk etter en svært alvorlig og forståelse mann som bryr seg og er klar til å ta del i livet mitt, er interessert i deg, og hvis du er interessert i meg som well.Please er ikke her for spill eller å kaste bort tid i det hele tatt, hvis du bare er interessert i meg.. Send meg en mail på min private adresse eller legge meg på min mseenger å wilsonkathleen82ATgmailDOTcom takk.

Samtidig - hvorfor i all verden har dere ikke et kontaktskjema eller mailadresse der det er mulig å gi sånne tilbakemeldinger uten å slå det - unnskyld utrykket - opp på kirkedøra? evt hvorfor har dere gjemt det så ufattelig godt????

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 12.02.2017 av Anonym
Jeg har blokkert henne,men det er bare å si ifra til Kristendate! Gå inn på profilen,der står det en link hvor du kan rapportere
Anonym
#2. Postet 12.02.2017 av Anonym
Tror det er flere som har rapportert denne profilen....

Klikk "rapporter" inne på profilen til den du mener er falsk og KD vil få beskjed. Det har jeg gjort mange ganger. Ikke veldig bortgjemt, faktisk veldig lett å finne.
Anonym
#3. Postet 12.02.2017 av Anonym
Er en god del slike falske profiler, har selv rapportert flere og i tillegg skrevet en melding på Facebook siden til Kristendaten om hvorfor jeg har rapporeter, profilene har da blitt slettet i løpet av en dag.
chrisso577
#4. Postet 12.02.2017 av chrisso577
hmm va som får deg til å tenke at profilen var falsk da? srry viss eg ikke ser de er utrolig trøtt men eneste eg synes va rart var att begge beskrivelsene på profilen var like men ja er ikke noe grunnlag for at de er falsk profil osv men ja gonatt å Guds fred :)
Anonym
#5. Postet 13.02.2017 av Anonym
Bildet tilhører en annen person, enn navnet jo. Rart
chrisso577
#6. Postet 13.02.2017 av chrisso577
okeyda då forstår eg :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16