Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 30.01.2017 av Anonym.
Profilbilde/bilder
Jeg ser det er enkelte profiler uten hverken profilbilde eller bilde av personen. Er ikke vi her inne for å finne en venn/mann/kvinne? Er ikke det derfor vi er her inne på Kristen Date? For min del så er det viktig med iallefall noen bilder av personen, bare noe å tenke over.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 30.01.2017 av Anonym
Det er helt klart en fordel, ja. Det er vel kanskje noen som bare er her for å "kikke". Eller kanskje de er redde for en sjalu eks? Eller ikke ønsker å bli gjenkjent av kjentfolk her inne?

Men ja, oppfordrer til bilder, GODE bilder. Det gjør ting lettere. :-)
Anonym
#2. Postet 30.01.2017 av Anonym
Har ofte lurt på det samme ;-). Merkeligst er de som velger profilbilde av en blomst, natur eller annet og som ikke har andre bilder av seg selv i profilalbum. Merkelig. Nå er det ikke det at utseende betyr alt, men det betyr noe... og det er alltid hyggelig å se hvem man eventuelt kommuniserer med.
Anonym
#3. Postet 01.02.2017 av Anonym
Helt enig! Men dette nettstedet er bedre enn mange andre der mange av mennene kun viser bilde av bilen og/eller motorsykkelen sin
Anonym
#4. Postet 02.02.2017 av Anonym
Jeg klikket en gang på ett slikt bilde. Svaret jeg fikk gav meg inntrykk av at hun var redd for å legge ut bilde.
Anonym
#5. Postet 04.02.2017 av Anonym
Sjølv har eg valt og ha bilde i albumet og ser det er ein del andre som og har valt det. Tenker det er ok,ikkje så frykteleg intresert at heile "internett" skal kunne sjå at eg nett har vore innlogga, men tykjer det er natulreg og visa kven ein er og litt av interessene i albumet.
Anonym
#6. Postet 05.02.2017 av Anonym
Jeg er bare her inne for å kikke litt og etterhvert ligger jeg kanskje ut noen bilder, men avventer litt. Ønsker ikke at alle skal vite at jeg eventuelt ønsker å treffe en annen kvinne nå, for er det en ting jeg vet dette kommer til å ta, så er det tid :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16