Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

hope2013
Opprettet 09.01.2017 av hope2013, dame, 63 år, Vest-Agder.
Gledesfest 23-26.3.17


God, men sen kveld, alle single her inne på KD. Jeg har hørt mye bra om tidligere gledesfester og denne gangen har jeg bestemt at jeg vil reise dit! Er det flere som har lyst til det? En finfin mulighet til å bli kjent med flere herfra, i et miljø jeg gjerne kan tenke meg at det ville være perfekt å kanskje møte en partner, i tillegg til å bygge nye relasjoner :)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.01.2017 av Anonym
Hei. Dette er et flott tiltak. Håper de får mange påmeldte. Jeg har ikke bestemt meg enda, men skal vurdere det sterkt :)
Anonym
#2. Postet 14.01.2017 av Anonym
Jeg kommer så sant det går i orden med jobben.
hope2013
#3. Postet 15.01.2017 av hope2013
Jeg gleder meg og synes det hadde vært en gyllen mulighet til å blitt kjent med flere herfra, i tillegg til et spennende opplegg til ånd, kropp og sjel!

Vi får noen muligheter og da er det alltid våre valg som bestemmer hvordan utfallet blir

Ser frem til å møte noen av dere, men flere jo bedre!! God helg videre alle her på KD!!
sofie777
#4. Postet 23.01.2017 av sofie777
Var på Gavelstad i fjor høst på et korseminar og som sted er det helt greit. Maten er god til alle måltider og rommene er litt slitne, men absolutt helt greie (selv om jeg følte jeg måtte gå ut av badet/toalettet for å skifte mening). Nå har det seg sånn at det er kvinnekonferanse i Skien akkurat den helgen, så jeg kommer til å prioritere det. Men kanskje en annen gang?
Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16