Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 12.08.2016 av Anonym.
Hva skjer med Norge?
https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/lov-om-endring-av-juridisk-kjonn-trer-i-kraft-1.-juli/id2505468/

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.08.2016 av Anonym
Norge er vel nå en offisiel satanisk stat, kan ta korset opp ned i flagget nå vel.
Anonym
#2. Postet 15.08.2016 av Anonym
Nå er det viktig å huske en ting: Norge er en sekulær stat som ikke styres av et religiøst prestestyre. Vi kan derfor ikke forvente at landet skal styres etter verken kristen religion eller noen annen religiøs retning. Det som skjer i forhold til den linken vedkommende har lagt ut her er kun at mennesker som allerede har skiftet kjønn også skal få muligheten til å skifte kjønn juridisk. I praksis betyr det at om man er født mann, men har endret kjønn til kvinne, så står det fortsatt mann i personens juridiske dokumenter som førerkort, pass osv. Etter lovendringen kan dette nå endres slik at denne personen også juridisk er kvinne.

Norge har ikke gått like langt som Sverige hvor man har innført et 3. kjønn; Hen. Dit håper jeg aldri Norge kommer heller.

Det er useriøst å si at Norge er et satanisk land. Norge er et land tuftet på kristne og humanistiske verdier. Dersom vi kristne ønsker at landets lover og regler skal bli enda mer tuftet på de kristne verdiene har vi kun en ting å gjøre. Vi må sørge for å spre budskapet om Jesus Kristus, spre evangeliet slik at mennesker blir frelst og tar i mot Jesus i sine hjerter. Når mennesker blir frelst blir de forvandlet på innsiden og det vil igjen påvirke landet positivt. Får vi flere frelste mennesker inn i politikk og andre toppstillinger i samfunnet vil landet sakte, men sikkert endre seg.

Et kristent religionstyrt Norge kan fort bli like ille som de land vi i dag ser er styrt av andre religioner. Dit vil vi ikke. Religionstyrte land har verden nok av! Vi trenger ikke flere! Det Norge trenger er flere kristne mennesker, ikke bare mennesker som tror de er frelst fordi de er døpt og konfirmert, men mennesker som vet at Jesus Kristus er Herre i livene deres. Da kan Norge fortsatt være en sekulær stat, en stat som ikke tvinger noen til å leve som om de var kristne, men en stat som legger forholdene til rette for alle mennesker uavhengig av tro, men fortsatt tuftet på de kristne grunnverdiene.

Nøkkelen for Norge og det norske folk er Jesus Kristus og Han alene.
Anonym
#3. Postet 15.08.2016 av Anonym
Så skifting av kjønn, homfilt ekteskap, Norge skal bli første land i verden som skal ha kontantfritt samfunn, barnevernet kidnapper unger på fødestuer osv, det har ingenting med satan og gjøre? Da tror jeg du bør tenke deg om en gang til. Tror det du som er litt useriøs her.Bare å se på NRK det, forbudt med korset som smykke for ansatte i nyhetsredaksjonen.Sist jeg så på NRK så jeg program hvor kristin halvorsen var positiv til at menn skulle kunne føde barn. Trenger ikke være kristen en gang for å forstå at nå har det gått for langt.Og viss du ikke tror kjønnet hen kommer til Norge, ja da er du naiv. Bare å snu korset opp ned, fordi normenn stormer ikke gatene i protest akkurat. Er som i Noas dager vel.
Anonym
#4. Postet 15.08.2016 av Anonym

David Wilkersons profetia till Sverige

https://www.youtube.com/watch?v=uZvFik7CbDI

Frafallet i Sverige har kommet litt lenger enn her hjemme. David Wilkersons ord er også aktuelt i Norge.
Han deler fra Amos.

Amos 3:1 Hør dette ordet som Herren har talt mot dere, Israels barn - mot hele den ætten jeg har ført opp fra landet Egypt: 2 Bare dere ville jeg kjennes ved blant alle jordens ætter. Derfor vil jeg hjemsøke dere for alle deres misgjerninger. 3 Går vel to sammen uten at de har avtalt det med hverandre? 4 Brøler vel løven i skogen uten at den har funnet noe rov? Lar vel ungløven sin røst høre fra sin hule uten at den har fanget noe? 5 Faller vel fuglen i en snare på marken uten at det er satt noen snare for den? Spretter vel snaren opp fra marken uten at den fanger noe? 6 Eller blåser noen i horn i en by uten at folket skjelver? Eller skjer det vel en ulykke i en by uten at Herren har gjort det? 7 For Herren Herren gjør ikke noe uten at han har åpenbart sine skjulte råd for sine tjenere profetene. 8 Når løven brøler, hvem skulle ikke da bli redd? Når Herren Herren taler, hvem skulle ikke da profetere?
Anonym
#5. Postet 03.04.2017 av Anonym
> Norge skal bli første land i verden som skal ha kontantfritt samfunn

jeg skjønner godt at du er anonym. Hva i all verden av visa-kort med satan å gjøre :) :) :)
Anonym
#6. Postet 03.04.2017 av Anonym
Hvor er det nevnt visakort? Er vel rfid chippen de kristne fokuserer på når verden blir kontantfri. De som følger med i alle fall.
roy2
#7. Postet 04.04.2017 av roy2
For meg virker det dessverre slik at det som skjer i Norge er en veldig sekulariserings prossess og overgang til satanisme. Det som vil slå tilbake denne negative utviklingen i Norge er en skikkelig Bibelsk vekkelse!
august afternoon
#8. Postet 06.04.2017 av august afternoon
https://www.facebook.com/groups/boikott.neitilkontanter/

Det er de fleste bankene med Dnb i spissen,samt Finansnorge..partiet Høyre(selv om de har moderert seg litt)..
Som ivrer mest på å fortelle hvilken fortreffeligheter det er å leve uten kontanter.
Det har jo ikke minst Dnb vist oss alle,med alle de problemer de har og har hatt med bl.a nettbanken sin.

Det er desverre opplagt hvilken intensjoner alle disse har,selv bak de forklaringer de selv "tappert"
Kommer med:-).
Du og jeg trenger ingen "statlig" hjelp til å fortelle om hvordan man selv vil betale og pengebruk ellers:-).

Ellers så kan man jo lure på de kostnadene ved innføring av juridisk 3kjønn,skulle nesten tro at
De pengene kunne ha gått til noe mere nyttig:-).
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16