Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 05.07.2016 av Anonym.
Hvor er alle som er pålogga?
Hei!

Blir så frustrert over at det ikke går an å se alle som er pålogga jeg. Hjelper ikke med de 25 som alltid er de samme på framsida når det finnes 75 til kanskje. Hva er det for noe greier? Ikke rart det går tregt her da....

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 05.07.2016 av Anonym
Hei!

Blir så frustrert over at det ikke går an å se alle som er pålogga jeg. Hjelper ikke med de 25 som alltid er de samme på framsida når det finnes 75 til kanskje. Hva er det for noe greier? Ikke rart det går tregt her da....
På appen ser du hvem som er pålogget og hvem som ikke er det, men det burde være mulig å få til også på denne siden. Jeg savner også at KD merker de som er gratismedlemmer eller de som har betalt, slik at det er mulig for oss som faktisk ønsker kontakt med andre og vite hvem som kan lese meldingene vi sender og hvem som ikke kan det.
Anonym
#2. Postet 06.07.2016 av Anonym
Ja de burde få det til her også, at alle som er pålogga vises. Om ikke alle på en gang, så i alle fall at de 25 byttes ut innimellom. Ser nå bare de samme hele tiden jeg. Stort sett i alle fall. Fikk et svar fra ei i en profil om at det måtte være litt spenning for penga så derfor kunne de ikke vise alle 100 på en gang. Den skjønner jeg, men det er alltid en mellomting....
Anonym
#3. Postet 06.07.2016 av Anonym
Når de kan vise alle som "pålogget" på appen så kan de det her også vil jeg tro...