Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 02.04.2016 av Anonym.
Betalende medlemmer
Hei. Det er tydelig at noen av profilene her inne er såkalte gratisprofiler. Dersom man kontakter en av disse vil man sannsynligvis ikke få svar fordi vedkommende ikke kan det som gratismedlem. Det må være mulig å merke de profilene som faktisk er betalende slik at man slipper å sende meldinger til personer som garantert ikke kommer til å svare tilbake?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.04.2016 av Anonym
Ja, det var en god ide. Helt enig!
Anonym
#2. Postet 23.10.2016 av Anonym
Enig i dette. Jeg ser en del profiler som ikke har vært aktive på lenge, og jeg etterlyser en form for merking (av gratisprofiler) og/eller automatisk inaktivering av profilen etter en viss tid. For det er ingen vits å sende meldinger til profiler der meldingen aldri blir lest. I teorien kan jo noen av dem være mange år gamle uten aktivitet, og vedkommende er gift for lenge siden. Så jeg foreslår en funksjon som inaktiverer eller sletter profilen etter en viss tid uten aktivitet.
Anonym
#3. Postet 24.10.2016 av Anonym
Svaret fra KD er:"Grunnen til at man ikke kan se hvem som er betalende medlem er at mange ikke ønsker betale noe før de opplever å få kontakt. Dersom man mottar et brev, så synes de fleste dette er hyggelig og ønsker å betale litt for å få tilgang til dette. På den måten vil man få mye høyere aktivitet på siden."
Anonym
#4. Postet 25.10.2016 av Anonym
Svaret fra KD er:"Grunnen til at man ikke kan se hvem som er betalende medlem er at mange ikke ønsker betale noe før de opplever å få kontakt. Dersom man mottar et brev, så synes de fleste dette er hyggelig og ønsker å betale litt for å få tilgang til dette. På den måten vil man få mye høyere aktivitet på siden."
Jeg skrur medlemskapet mitt av og på (gjerne en måned av gangen), gidder ikke være medlem hele tida.
Det pussige er at så fort man har skrudd av medlemskapet så går det gjerne bare noen få dager så får man brev, noe som ellers er like sjeldent som en rose i ørkenen.
Anonym
#5. Postet 25.10.2016 av Anonym
Takk for info, Remi. Ja, jeg ser den.

Men hva betyr det hvis de ikke en gang logger seg inn på profilen sin for å sjekke hvem som har skrevet meldingen? Har de ikke blitt informert på epost at de har mottatt melding? Havner det i spamfilteret?
Anonym
#6. Postet 17.12.2016 av Anonym
Etter at Canal digital og telenor inngikk kontakt ble der problemer.
Anonym
#7. Postet 18.12.2016 av Anonym
Etter at Canal digital og telenor inngikk kontakt ble der problemer.
Vel, Canal Digital og Telenor er 2 sider av samme sak siden Telenor faktisk eier Canal Digital, men hva har det med dette tema å gjøre?
Anonym
#8. Postet 19.12.2016 av Anonym
Detsamme lurer jeg på Remi :)
Anonym
#9. Postet 27.12.2016 av Anonym
Hvis Telenor eier Canal digital forstår jeg ikke hvorfor feilen ikke blir rettet.
Anonym
#10. Postet 27.12.2016 av Anonym
Ser nå at jeg har sendt innleggene mine på feil tråd, hehe :)
Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16