Davidos sier: Vil du ha den hellige Ånd, eller vil du ha en djevelsk ånd? Sjekk min siste video i innlegget "Tar du imot sannhetens Ånd - Eller skjøgen?"
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Davidos
Opprettet i går kl 11:19 av Davidos, mann, 43 år, Østfold.
Tar du imot sannhetens Ånd - Eller skjøgen?
Her blir det enkelt forklart hva som er hva, på Norsk, av meg.

Enjoy!

https://youtu.be/Te05D_pkQq8

Svar på innlegg

Davidos
#1. Postet i går kl 13:30 av Davidos
Salvationforall2
#2. Postet i går kl 14:51 av Salvationforall2
Må du annonsere innlegget ditt på Megafonen også nå...da tror jeg ikke du kan ha fått DHÅ, heller "oppmerksomhetens ånd", spør du meg.
Davidos
#3. Postet i går kl 15:34 av Davidos
Vil jo at flest mulig skal høre sannheten :)

Og det er ikke bare her jeg "annonserer". Har ingenting med selvopphøyelse å gjøre heller vil jeg si, for da ville jeg jammen gredd meg i forkant av filming! ^^
AndersW
#4. Postet i går kl 16:50 av AndersW
Vil jo at flest mulig skal høre sannheten :)

Og det er ikke bare her jeg "annonserer". Har ingenting med selvopphøyelse å gjøre heller vil jeg si, for da ville jeg jammen gredd meg i forkant av filming! ^^
Bare fordi du gikk fem på og ble lurt trill rundt, når sekten du kom i fra, sa de forkynte sannheten. Betyr ikke at også du vil lykkes å lure noen andre, ved å servere tullet ditt som sannheten, Davidos
Davidos
#5. Postet i dag kl 10:48 av Davidos
Litt i overkant å kalle pinsevennene for en sekt da, men jeg ser hva du mener. Jeg forlot dem da jeg var 13-14år, så det er ikke mye igjen derfra i dag :)
Davidos sier: Vil du ha den hellige Ånd, eller vil du ha en djevelsk ånd? Sjekk min siste video i innlegget "Tar du imot sannhetens Ånd - Eller skjøgen?"
Skriv Skriv her Skriv i megafonen