Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Roy2
Opprettet 13.11.2022 av Roy2, mann, 51 år, Vest-Agder.
15 veldig gode kristne youtube linker på engelsk til deg.
15 veldig gode kristne youtube linker på engelsk til deg.


Gi meg beskjed dersom du er interessert. 1 link sier at mennesker som ikke er frelst når de dør havner i Helvete. 1 link forteller forskjellen mellom Helvete og Ildsjøen. I 11 linker er det forklart på en veldig klar og tydelig måte hva det kristne evangeliet er. 2 linker forteller at hvis en person først er frelst, kan ikke den personen miste sin frelse!

Svar på innlegg

Benti1010
#1. Postet 15.11.2022 av Benti1010
Våkn opp!!!!!
Les og fårstå Bibelen selv.
Men HUSK at bare KJB1611 er UTEN COPYRIGHT. De andre er fra VATIKANET, se Åpenbaringen kap. 17.
Mvh. Benti
compaq
#2. Postet 15.11.2022 av compaq
Den falske forestilling om evig pine etter døden vant tidlig innpass i den frafalne kristendom og i det fjerde århundre etter kristus fikk den fast forfeste i den falske religion. Den er basert på Satans første løgn i Eden. Adam ble ikke sendt til evig pine men ble utslettet for evig i det han vendte tilbake til jordens støv. Det er derfor ikke mulig å føle noen såkalt tapets smerte eller noen atskillelse fra Gud. ( 1.Mos 3:3-5, 17,19)

Det er derfor klart at Satan kommer dit for første gang ved Harmageddon for å bli forent med de døde der og dødsriket eller helvete svarer til avgrunnen hvor han da skal være bundet i tusen år. Satan som skal slippes løs fra avgrunnen etter de 1000 år. Menneskene skal bli prøvd fordi de er fullkomment akkurat som Adam og Eva Når han har gjort. Men Djevelen selv ble kastet i sjøen med ild og svovel og dette er ifølge den annen død, en tilstand som Djevelen aldri skal vende tilbake fra for å skade underståttene til Kongen i den nye verden. Djevelens pine i ildsjøen betyr at han kommer til å bli i den annen død for evig.

Pred 9:5,10: For de levende vet at de skal dø men de døde vet ikke noen ting og de får ikke lenger noen lønn for minnet om dem er glemt.

Jehova Gud frelser fra ulykker og vanskeligheter. 2.Mos 15:2: Herren ( Jehova) er min styrke og lovsang og han ble meg til frelse, han er min Gud og jeg ( Moses) vil prise ham.

Jehova Gud frelser til evig liv. Gud tilveiebringer livets høvding eller store formidler, Frelseren Jesus kristus. Apgj5:30: Våre fedres Gud oppvakte Jesus som I drepte ved å henge ham på et tre, ham opphøyde Gud ved sin høyre hånd til høving og frelser, for å gi Israel omvendelse og syndenes forlatelse. Jesus blir den nye rettferdige verdens frelser. Guds frelse, mennesket Jesu gjenløsningaoffer, må aksepteres.( Luk 2:27-30) ( Lukas 3:6)
Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16