Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 16.10.2022 av Anonym.
Veldig økning i aggressive kreftformer o.l. etter vaksinering
https://hemali.no/siste/patolog-okning-av-aggressive-kreftformer-etter-covid-vaksinering/

Ikke overraskende hvis man har hørt litt på funnene til patologene Ryan Cole og Arne Burkhardt, men nå vises altså disse tingene også i Skandinavia.

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 16.10.2022 av August afternoon
https://hemali.no/siste/patolog-okning-av-aggressive-kreftformer-etter-covid-vaksinering/

Ikke overraskende hvis man har hørt litt på funnene til patologene Ryan Cole og Arne Burkhardt, men nå vises altså disse tingene også i Skandinavia.
Det er skremmende å se hvilken sykdommer og lidelser en del folk blir rammet av
etter å ha fått vaksine som produsentene hevder er men så lenge den kollektive stillheten råder og
villige armer ennå er i sirkulasjon nå for 4 gang så er Staten såre fornøyd med sine små stikk.

En artikkel som kanskje kan oppklare og forklare;
https://steigan.no/2022/10/framtredende-britisk-kardiolog-suspendert-fra-facebook/
Benti1010
#2. Postet 17.10.2022 av Benti1010
Hei på deg, LS82!
Dessverre, så har alle Nyheter lagt lokk på konsekvensene vedrørende bivirkningene til vaksinen.

Ifølge uttalelser fra sjefen i Phaffer, når han var på et møte i WEF, (er å finne på YouTube) : De ville kunne redusere befolkningen i verden med ca. 40% eller 50% ved å gi dem sin Vaksine.

Og ja, følgere med på hvor mange Topp Trente Idrettsfolk som enten for alvorlige bivirkninger og som rett og slett Dør.
Mvh. Benti
Anonym
#3. Postet 17.10.2022 av Anonym
Ja, de tingene er grundig tatt opp i tidligere tråder, men godt at du er klar over det. En positiv ting jeg iallefall ser de siste månedene er at absolutt alle jeg snakker med nå angrer dypt på at de har tatt vaksinen og er forbanna på myndighetene og Fauci osv. som har løyet så til de grader helt fra starten.
Benti1010
#4. Postet 17.10.2022 av Benti1010
Akkurat ja, jeg lurer på om våre Politikere har tatt Vaksinen, eller hvet de om faren. Kanskje de alle har fått Plasebo???
Anonym
#5. Postet 17.10.2022 av Anonym
Hei på deg, LS82!
Dessverre, så har alle Nyheter lagt lokk på konsekvensene vedrørende bivirkningene til vaksinen.

Ifølge uttalelser fra sjefen i Phaffer, når han var på et møte i WEF, (er å finne på YouTube) : De ville kunne redusere befolkningen i verden med ca. 40% eller 50% ved å gi dem sin Vaksine.

Og ja, følgere med på hvor mange Topp Trente Idrettsfolk som enten for alvorlige bivirkninger og som rett og slett Dør.
Mvh. Benti
Heldigvis så driver ikkje dei seriøse nyhetskilder som VG, dagbladet, aftenposten, Nrk, Tv2
VL, dagen, Idag m.f. med fake news slik som diverse andre whannabe nyhetskanaler og her skal eg ikkje nemne namn så ingen nevnt ingen glemt. Men dei som har fulgt litt med kven eg har nemnt før veit kven eg meinar....

Eg kjenner mange. OG alle i min krets har vaksinert seg. INGEN absolutt INGEN som eg kjenner eller er i min krets enten i den indre sirkel eller i periferien (eller den midt i mellom) har dødd
eller fått alvorlige bivirkninger.. Min far på mange og 70 år har tatt 3 sprøyter og har ikkje reagert.
Har ikkje fått nokon bivirkninger. Eg har tatt to sprøyter. IKKJE har vi mista trua på Vår Herre, ikkje har vi fått forandrett vår DNA ei heller har vi fått forandrett vår blodtype. Og det som er så Merkelig ikkje har det begynt å vekse en ekstra finger eller andre utvekster som ikkje har vært der frå før av. på handa mi (eller andre plasser) heller. Vi har begge 5 fingrer på kvar hand.

konspirasjonsteorier om vaksinene florerer på nettet OG DA spesielt på desse whannabe nyhetssidene
eller regel rett bloggene som publiserer dette som fakta.
August afternoon
#6. Postet 17.10.2022 av August afternoon
Andor
#8. Postet 19.10.2022 av Andor
Meget bra Bygdekar,er helt enig det er bare en jeg kjenner som fikk litt bivirkninger. Dessuten viser det seg at covid har fått svulster til og forsvinne da imunforsvaret blir stimulert aktivt. Det samme kan faktisk skje med vaksinen mener forskerne.

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2021/04/18/195753199/kreftpasienter-ble-friske-etter-a-ha-utviklet-covid-19-leger-ber-likevel-alle-vaksinere-seg
Benti1010
#9. Postet 19.10.2022 av Benti1010
Boston University Doctors Create New Covid Variant that has 80 % Kill Rate.... Why....
August afternoon
#10. Postet 19.10.2022 av August afternoon
Boston University Doctors Create New Covid Variant that has 80 % Kill Rate.... Why....
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16