Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

HÅKON L
Opprettet 27.08.2022 av HÅKON L, mann, 27 år, Østfold.
Forberedelse til endetidskrisen
Preparing For the Crisis in End Times (47:18min)


Hvis det kommer en krise lønner det seg å forberede seg i krisen, eller før krisen kommer?

i Bibelen er det mange kapitler som taler om endetiden, men disse tre never en rekke hendelser som skal skje før Jesus sin gjenkomst. De 3 kapitelene utfyller hverandre og nevner noen nøkler som videon kommer inn på som handler om å forberede seg.

Til lesning
Mark kap 13
Matt kap 24
Lukas kap 21


Joh 17:12-19 12 Da jeg var hos dem, bevarte jeg dem i ditt navn, det navnet du har gitt meg. Jeg passet på dem, og ingen av dem gikk fortapt unntatt fortapelsens sønn, så Skriften skulle bli oppfylt. 13 Nå kommer jeg til deg. Men dette sier jeg mens jeg ennå er i verden, for at de kan eie min glede i fullt mål. 14 Jeg har gitt dem ditt ord. Men verden har lagt dem for hat, for de er ikke av verden, slik heller ikke jeg er av verden. 15 Jeg ber ikke om at du skal ta dem ut av verden, men at du skal bevare dem fra det onde. 16 De er ikke av verden, slik jeg ikke er av verden. 17 Hellige dem i sannheten, ditt ord er sannhet. 18 Som du har sendt meg til verden, har jeg sendt dem til verden. 19 Jeg helliger meg for dem, så også de skal helliges i sannheten.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16