Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 10.07.2022 av Anonym.
Date vaksinerte?
Hei

Personlig er jeg veldig skeptisk på å date "covid vaksinerte". Mtp. å få barn som er genmAnipulerte, fremtidige sykdommer etc etc.

Hva tenker andre om dette?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 10.07.2022 av Anonym
Kanskje ikke det svaret du forventer, men jeg tenker at for det første hvis du ikke vil ha ei kvinne som er vaksinert har du utelatt 80-90% av kvinner som kan bli din kone. Du har mao. innskrenket muligheten for å bli gift og bli far betraktelig.

For det andre tenker jeg at disse 80-80% av kvinner som har latt seg vaksinere vil bli skeptiske til deg i utgangspunktet siden du mener de har blitt genmanipulert, selvsagt med mindre du skjuler hva du tenker om dem. Hvis du forteller vil mange av dem anse deg som ekstrem og antakelig en "konspirasjonsteoretiker".

For det tredje tenker jeg at vi lever ikke i en perfekt verden men en som Bibelen sier er dominert av Satan ("denne verdens gud"). Jeg er selv mot disse Covid-vaksinene og tror det ligger en ondskapsfull hensikt bak, men forventer ikke at flertallet av befolkningen skjønner det på det nåværende tidspunktet. Selv om vaksinene kan inneholde genendrende materiale betyr ikke det at vaksinerte er dehumaniserte/umenneskeliggjorte. De (vi) er født som feilbarlige mennesker og vil alltid være det i Guds øyne så lenge den nåværende verdenen består.

Dermed er min slutning at vaksinestatus ikke bør være en avgjørende faktor. På den annen side tenker jeg at hvis man har problemer med dette så bør man finne seg en ektefelle som ikke er vaksinert, eller om vaksinert per nå en/ei som har innsett at det ligger en ond agenda bak og som ikke ønsker å la seg vaksinere flere ganger.
Det er sant, men gjelder også mange uvaksinerte at dem også ser etter uvaksinerte:) Så for de prosentene atraktiv;)
Sannheten med vaksinene kommer jo mer og mer frem, og de mange angrer og sier de aldri skal ta en vaksine igjen:)
Ja, jeg tror ikke folk går til helvette for å ha vaksinert seg da. Men enig i mye det du skrev sist.

Vanskelig tema. Og hvis vi er i endetiden nå, så er det jo positive ting med å ikke ha ansvar for mange rundt seg. Men samtidig sier jo Gud at vi skal gå å få barn. :)
Anonym
#2. Postet 10.07.2022 av Anonym
Har selv ikke tenkt så mye på akkurat den problemstillingen men jeg har sett selv profiler
der damer reklamerer at de er vaksinert og frisk så problematikken kan i så henseende gjelde begge veier.
for ordens skyld så var det ikke her på Kristedate jeg så det.
selv har jeg vært skeptisk til vaksinen i fra dag en av men det var jo opptil hver enkel selv å vurdere om

man skulle ta vaksinen eller ei..og samtidig håpe på det beste.
for det kan trengs da det kommer stadig flere rapporter om skadevirkninger av vaksinene mot Covid-19.
Sant, sannheten skal komme frem til slutt uansett. Men vanskelig tema. Og folk kan jo angre også. Men det er det at jeg ser det som en risk da.
Anonym
#3. Postet 10.07.2022 av Anonym
Man skal jo også huske at flertallet av disse som har tatt disse "vaksinene" stort sett er helt på jordet på veldig mange områder med stor tro på systemet og myndigheter osv.(det er min erfaring iallefall). Det er et forferdelig dårlig tegn. Da snakker vi virkelig om forførelse. Så for min del er jeg uhyre skeptisk, med mindre det er en som kanskje har tatt en dose,og så våknet opp og fått hele j...skapen totalt opp i vrangstrupen.

Og etter studien fra Universitetet i Lund i februar så er den biologiske delen også høyst bekymringsfull. Jeg vil ikke gå så langt som enkelte andre tidligere har gjort(å si at de er fortapt med et DNA som Gud ikke vil anerkjenne på Dommedag osv.), men det er ekstremt alvorlig å tukle med vårt Gudegitte DNA.
Anonym
#4. Postet 10.07.2022 av Anonym
Man skal jo også huske at flertallet av disse som har tatt disse "vaksinene" stort sett er helt på jordet på veldig mange områder med stor tro på systemet og myndigheter osv.(det er min erfaring iallefall). Det er et forferdelig dårlig tegn. Da snakker vi virkelig om forførelse. Så for min del er jeg uhyre skeptisk, med mindre det er en som kanskje har tatt en dose,og så våknet opp og fått hele jævelskapen totalt opp i vrangstrupen.

Og etter studien fra Universitetet i Lund i februar så er den biologiske delen også høyst bekymringsfull. Jeg vil ikke gå så langt som enkelte andre tidligere har gjort(å si at de er fortapt med et DNA som Gud ikke vil anerkjenne på Dommedag osv.), men det er ekstremt alvorlig å tukle med vårt Gudegitte DNA.
Enig i hva du sier:) men før kunne man jo lære opp personer til sannhet (kristne er jo ofte mer mottakelig for sannhet). Og de fleste vet jo at noe er galt med verden og de som styrer. Enig i hva du sa med første dose også.
Vi får satse på det er liten tid igjen her, hehe:)
Anonym
#5. Postet 10.07.2022 av Anonym
Inia:
Skjønte ikke helt hva du mente med hva ekspertene mener nå siden de har hatt så mye rett tidligere. Regner med det var ironisk:)

Personlig har jeg merket respekt blant andre at man ikke har tatt vaksinen. Siden de fleste oppegående ser at det ikke fungerer. At man er sterk som står imot press liksom:) og tør å gå mot strømmen:)
Akkurat som det ikke er vanskelig nå å finne dame, mtp at hun må være kristen + uvaksinert. hehe:) Men ser jo i f. eks Russland, Brazil +++ de er vaksinerte stort sett alle sammen. Mulig Gud lar oss finne noen.
Anonym
#6. Postet 11.07.2022 av Anonym
Hvor får dere dette med gener fra? Snakket om i Norge? Som en skrev lengre oppe blir det veldig vanskelig å finne en som ikke har tatt vaksinen.
Anonym
#7. Postet 11.07.2022 av Anonym
Da blir det vanskelig å finne noen uvaksinerte både her og andre plasser.

Har dere ikke tatt vaksine om barn?
Anonym
#8. Postet 12.07.2022 av Anonym
Men om en vil finne en som ikke er vaksinert og kristen og ha kjemi med blir det veldig snevert.
Anonym
#9. Postet 12.07.2022 av Anonym
Trodde faktisk at få kristne kom til å vaksinere seg. Fikk sjokk da mange gjorde det.
Anonym
#10. Postet 12.07.2022 av Anonym
Ja, i de menighetene jeg har vært innom virker det som praktisk talt alle har gjort det, men ved nærmere ettersyn så er de helt på jordet på et antall andre saker så det var egentlig ikke så overraskende. Såvidt jeg vet er det bare kristenforsamling i Råde her i Oslo/omegn området som er rimelig solide på disse tingene. Pastor Kjetil Tveter er forøvrig sønn av Professor Kjell Tveter.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16