Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Stigejacob
Opprettet 20.04.2022 av Stigejacob, mann, 46 år, Aust-Agder.
Ser på Johnny Depp rettsaken, skumle greier, livet hans har vært som en film
Man må vokte seg vel med hvem man har forbund med, gjelder ikke bare i sengen. Men hvem man deler masse tid med, som har ånden til Jezebel, Delihla, osv. Vær sikre på at dere kune har de med de gode karakterene fra bibelen i deres liv. Ellers er det best å begrense omgangen, og kutte rent og totalt om de fæle karakterene fra bibelhistoriene kommer mer frem i dem, mens de forsøker å bryte seg inn i livet deres igjen. Han har vært i ekteskap med en narsissist/psykopat virker det som, spesielt når man ser hennes ansiktsuttrykk når hans vitnemål utspørres nå. Og hennes advokater protesterer på alt, og kaller "hearsay", når det ikke er det og dommeren kaller BS på dem.

Han måtte visst bli avhengig av opiater for å kunne utstå det giftige forholdet. Og klarte først å slutte etter at kontakten ble avsluttet. Skjønner mer av alt det rare han sa og foretok seg for få år siden nå. Jeg trodde bare at han hadde problem med stoff som så mange kjendiser, men det var tung psykisk terror, som vi kjenner igjen i bibelhistoriene. For dere som har fulgt litt med på noe av vitnemålene. Bitene faller på plass. Er som en film, og jeg er ganske sikker på at dette kommer til å være manuskriptet for mange filmer og miniserier. Det er helt utrolig, og virkelig en comback kid historie som hollywood elsker. Men selvsagt sjokkerende greier, aldersgrense 18 år. Livet er et spill virker det som, velg riktige medspillere, ellers taper du, og du taper grunnet medspillerne, ikke motstanderne de har valgt for deg.

Svar på innlegg

Stigejacob
#1. Postet 22.04.2022 av Stigejacob
Det har gått over til å være både tragisk drama og komedie nå. Jeg synes synd på Depp som har utstått dette og ikke kjempet, og jeg synes også synd på frøken Heard som nå sliter virkelig, og virker å bryte sammen. Det er tragisk for begge to. Og utspørringen av mr Depp er en komedie på siden av det. For en spirituell kamp de har fått de som ender opp i Hollywood og må leve 2 liv, og spille en rolle i sine personlige liv også, og har så mange slanger rundt seg. Og eneste medisinen de kjenner i det miljøet er piller for å unslippe. Ser ut som om Depp er en av Guds kalte i sin reaksjon over tid. Håper det hjelper Heard til å endre seg også. Tøff modning for begge to, i hele verdens åsyn. Og en god lærdom for alle mennesker på jorden. Blir spennende å se de videre reaksjonene hos de to. Tror det blir en lykkelig slutt for begge to faktisk. Tøft men nødvendig for å vokse videre.
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16