Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 15.01.2022 av Anonym.
Ikke flyttbar!
Hei!

Tenkte litt på dette at vi kanskje ikke finner noen fordi vi ikke er flyttbar. Har inntrykk av at endel av oss vil bli boende der vi bor.
Hva tenker/tror du om det?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 15.01.2022 av Anonym
Hva leve korrekt? Barnløse vil nok og bli boende der de bor
Anonym
#2. Postet 15.01.2022 av Anonym
Hadde flyttet til sørlandet muligens
Anonym
#3. Postet 15.01.2022 av Anonym
Trur dei aller fleste ynskjer å bu der dei bur. Det er nok difor me bur der no når me berre har oss sjølv å tenke på. Samstundes så forstår eg det dersom ein har born på deling med ein annan person eller har ein heilt spesifikk jobb det ikkje er enkelt å ta med seg (til dømes bonde). For alle oss andre så trur eg absolutt flytting er aktuelt. Mange av oss har utdanning som gjer at me i alle fall etter litt tid vil klare å finne ny jobb ein annan stad i landet og kan flytte relativt smertefritt. Det eg har vore litt skeptisk til er eventuelle arbeidsledige/uføre eller studentar her inne som ikkje under nokon omstende er viljuge til å flytte. Eg kan forstå at det er tett tilknyting til kyrkja på heimstaden eller ynskje om å være nær slekt og vener, men om alle tenker slik vil det være umogeleg å finne seg ein kjærast utanfor eige fylke. Eg er sjølv student og SKAL faktisk flytte så snart eg er ferdig utdanna om eit par månadar. Kan bli over heile landet så sant det er ein bra meinigheit der eg ender opp. Blir spanande å sjå om føringa for kor eg ender opp blir ein mann, eller om eg utelukka skal gå for den beste jobben eg kan skaffe meg.
Anonym
#4. Postet 15.01.2022 av Anonym
Vil ikke ha en fra utlandet stigejacob.
Regner ikke hele tiden. Østlandet har hatt mer regn enn oss. Om en ikke er interessert i fotball er det vel samme hvor en bor.

Jeg tror de fleste vil bo der de er vant med å bo. Kjenner flere som er flyttet tilbake til mitt område som vi har vokst opp på. Rart med det.
Anonym
#5. Postet 15.01.2022 av Anonym
Skjønner hva du mener fusta.....

Håper du vil trives der du skal bo.
Anonym
#6. Postet 15.01.2022 av Anonym
Eller han flytter til Hordaland
Anonym
#7. Postet 15.01.2022 av Anonym
Du skrev at jeg kunne flytte til Rogaland. Da sa jeg han at han kunne like godt flytte til Hordaland.
Men da kommer er du med VRØL som vanlig
Anonym
#8. Postet 15.01.2022 av Anonym
Eg skal nok trivast. Det pleier å gå bra. For å spore diskusjonen over i eit lite sidespor men framleis innan tema. Kva er dykkar grunnar for å ikkje være flyttbare? Kva meiner de er gode nok grunnar til å ikkje være flyttbar? Kva grunn kunne eventuelt vore god nok til å overtyde dykk til å flytte?

Eg har ikkje noko problem med folk som ikkje er flyttbare, eg tenker folk veit at dei då risikerer å ha ein mykje snevrare dating-sjø og at oddsen for at dei må leve åleine i livet er større enn for dei som er opne for å flytte på seg.
Anonym
#9. Postet 15.01.2022 av Anonym
Stigejacob. Jeg skrev et ok svar til deg før du skrev om krangling osv. Det er respektløst!!
Anonym
#10. Postet 15.01.2022 av Anonym
Du skrev noe om krangling. Snakk for deg selv!!
Jeg nevnte Stavanger fordi du gjorde det nå.
Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16