Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 07.12.2021 av Anonym.
Åååh herlighet...
...så kjedelige kristne mannfolk (folk) er! Change my mind! Gjeeesp...

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 07.12.2021 av Anonym
...så interessant...og engasjerende!
Anonym
#2. Postet 08.12.2021 av Anonym
...så interessant...og engasjerende!
Og du måtte bare kommentere, siden du er det moralske kompass og yppersteprest... *dobbelt-gjesp* Har du noen gang vurdert å gå forbi noe i stillhet? Du kan gjøre det med samtlige poster fra meg som trigger bedreviteren i deg.
Anonym
#3. Postet 08.12.2021 av Anonym
...så interessant...og engasjerende!
Tro meg, det er ørten ganger jeg kunne skrevet en realitetsorienterende kommentar til deg, men vet du hva jeg gjør hver gang? Ingenting. Prøv det samme.

Du ødelegger stemninga i tråder som kunne blitt ganske morsomme - og dette er ikke første gang. Jeg kommer nok ikke til å føye meg etter den bedreviter-tonen din, så det er fint om du bare lar vær å ta den tonen.
Anonym
#4. Postet 08.12.2021 av Anonym
Og du måtte bare kommentere, siden du er det moralske kompass og yppersteprest... *dobbelt-gjesp* Har du noen gang vurdert å gå forbi noe i stillhet? Du kan gjøre det med samtlige poster fra meg som trigger bedreviteren i deg.
Denne gubben her henter seg ein skål med popcorn og setter seg ned i stolen for å følge med på kommentarene som kjem fykende. hehe

Velkommen tilbake med nytt nick. :)
Anonym
#5. Postet 08.12.2021 av Anonym
Hm? Hø? Vi har da ikke møttes før! (Hysssj, her har dere 50 kroner og en bugg hver for å holde snavla...)
Hehe, takk for det, BygdeKar! Kjedelig å...jeg mener Godt å være tilbake igjen! Snork!

Men nå skal det jo sies at aaakkurat BygdeKar og Tangen, dere er jo de to eneste som ikke er kjedelige her inne, og i hele kristenNorge - uten å stå i fare for å smigre! Men alle de andre derimot...snooork! Men hysj, hold det for dere selv så ingen flere blir fornærmet!
Anonym
#6. Postet 09.12.2021 av Anonym
Hehe, du skjønte det først nå altså :D
Hehe skjønte det egentlig med ein gong eg las profilteksten og såg bilda hennes
Men har egentlig ikkje gidda og svart så meget på forumet..

Mye av det som florerer på kristendate forumet no er rett og slett giftig.
Anonym
#7. Postet 09.12.2021 av Anonym
Giftig? Høres ut som noe folk stikker i armen for tiden.
Anonym
#8. Postet 09.12.2021 av Anonym
Hm? Hø? Vi har da ikke møttes før! (Hysssj, her har dere 50 kroner og en bugg hver for å holde snavla...)
Hehe, takk for det, BygdeKar! Kjedelig å...jeg mener Godt å være tilbake igjen! Snork!

Men nå skal det jo sies at aaakkurat BygdeKar og Tangen, dere er jo de to eneste som ikke er kjedelige her inne, og i hele kristenNorge - uten å stå i fare for å smigre! Men alle de andre derimot...snooork! Men hysj, hold det for dere selv så ingen flere blir fornærmet!
hehe skal holde det for meg sjølv.
Anonym
#9. Postet 09.12.2021 av Anonym
hehe skal holde det for meg sjølv.
Ålbings, BygdeKar! Glem også gjerne å nevne at om jeg skulle kjede meg så mye at jeg sletter enda en profil, og etter å ha sovet den verste kjedsomheten av meg finner på å opprette ny profil igjen, så blir nicket Frøken Nettroll
Anonym
#10. Postet 09.12.2021 av Anonym
Tro meg, det er ørten ganger jeg kunne skrevet en realitetsorienterende kommentar til deg, men vet du hva jeg gjør hver gang? Ingenting. Prøv det samme.

Du ødelegger stemninga i tråder som kunne blitt ganske morsomme - og dette er ikke første gang. Jeg kommer nok ikke til å føye meg etter den bedreviter-tonen din, så det er fint om du bare lar vær å ta den tonen.

åh..ja,nå ble det jo skikkelig god stemning her ser jeg...Tror du må endre litt på det agnet ditt...for ser de samme folka kommer i stim..."miss rappkjefta" ser ikke ut for å funke...Det er flere her som har prøvd "hamskifte"...det gikk ikke så bra tror jeg.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16