Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 25.09.2021 av Anonym.
Dette lukter skikkelig råttent i Arizona.
Omtellingen og etterforskningen av juksevalget i Arizona er nå klar. Her er litt fra høringen. Episode 1,288 – Live Results From The Arizona Audit Part 2 (rumble.com)

Kan ikke skjønne annet enn at dette må gå til høyesterett. Mike Lindell skal iallefall ta alt til høyesterett innen Thanksgiving(25.november).

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.09.2021 av Anonym
Første dominobrikke dundrer ned!
August afternoon
#2. Postet 26.09.2021 av August afternoon
Omtellingen og etterforskningen av juksevalget i Arizona er nå klar. Her er litt fra høringen. Episode 1,288 – Live Results From The Arizona Audit Part 2 (rumble.com)

Kan ikke skjønne annet enn at dette må gå til høyesterett. Mike Lindell skal iallefall ta alt til høyesterett innen Thanksgiving(25.november).
Anonym
#3. Postet 26.09.2021 av Anonym
For oss som ikke har fulgt så detaljert med. Er det mulig å få et kort sammendrag av hva essensen er og konklusjonene av det? Har ikke tålmodighet til å høre gjennom og se gjennom alle linkene
Andor
#4. Postet 26.09.2021 av Andor
For oss som ikke har fulgt så detaljert med. Er det mulig å få et kort sammendrag av hva essensen er og konklusjonene av det? Har ikke tålmodighet til å høre gjennom og se gjennom alle linkene

Les heller her.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/09/24/195789596/republikanskledet-stemmeopptelling-bekrefter-biden-seier-i-arizona
Anonym
#5. Postet 26.09.2021 av Anonym
Abcnyheter har vel ikke høy troverdighet.?
Tangen
#6. Postet 26.09.2021 av Tangen
Abcnyheter har vel ikke høy troverdighet.?
"Abcnyheter" er en "klipp og lim" nettavis som minner mer om alternativ media enn en tradisjonell avis. Blodrød og full av kampanjejournalister, eller aktivister er vel et mer dekkende ord. Ut i fra de mediene jeg har lest er Abcnyheter helt klart den som har hetset president Trump mest, og de har bare fortsatt etter valget, om enn ikke så intenst. Men det er alltid minst èn artikkel der som er ment å sverte Trump. Jeg bruker alltid Adblocker når jeg leser søppelaviser som dette.
Andor
#7. Postet 26.09.2021 av Andor
Abcnyheter har vel ikke høy troverdighet.?

Det er jo partiet til trump som har gjort granskingen,og de fant noe feil,og det var at Biden fikk noen flere stemmer en de offesielle tallene.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hans-egne-bekrefter-valgsmellen/74267428
Anonym
#8. Postet 26.09.2021 av Anonym
Vet ikke hva dere andre mener,men de største mediene i Norge har 0 troverdighet hos meg når det argumenteres ang Trump,Israel,Jødene,Islam etc etc..
Mulig at en svikefull republikaner har uttalt,ment eller sagt noe som går på tvers av fakta,men det er vel det Trump også kaller fake news.,eller hva mener dere?
Anonym
#9. Postet 26.09.2021 av Anonym
At du(Andor) ikke ser alle de sjokkerende tingene som kom fram i denne høringen betyr enten at du ikke kan engelsk særlig godt eller at du er såkalt "willingly ignorant" som det står i Skriften. 2.Peter 3:5. (Overser med vilje i den norske oversettelsen).

Her er det bl.a folk som har vært inne i Dominion maskinene og slettet historien før dette skulle etterforskes(!!). Dette skjedde i flere andre stater også. Ellers så er det altså nesten 60000 illegale stemmer. Bl.a var 23 344 mail in stemmer som ikke hadde ballots(stemmeseddel). Det er såkalt ghostvoters(helt ulovlig). Biden "vant" bare med 10 000 stemmer der forøvrig. Pilråttent er ikke fornavnet engang.

Og alt dette er til og med uten at de i det hele tatt har sett på alle stemmene fra de illegale innvandrerne der. Det kommer også snart forhåpentligvis. Nei, vi får håpe Mark Brnovich(AG i Arizona) annullerer hele greia.
Anonym
#10. Postet 26.09.2021 av Anonym
Jeg syns det blir meningsløst å diskutere med noen som siterer Tjomlid og Dagbladet som sannhetsvitner.. Dette er antikristelige og sosialistiske typer til fingerspissene og hvordan kristne kan stole på slike blinde veiledere det skjønner ikke jeg..
Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16