Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 11.09.2021 av Anonym.
Har Jesus helbredet deg?
Eller kjenner du en historie om noen andre du kan dele? Kanskje en link til en youtube-video?

"Sannelig, Han ble såret for våre overtredelser, knust for våre misgjerninger. Straffen lå på Ham, for at vi skulle ha fred, og ved Hans sår har vi fått legedom!" Jesaja 53:4-5

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 11.09.2021 av Anonym
Jeg kan selv starte med denne historien om Art Mathias som hadde ett og et halvt år igjen å leve, men som ble helbredet da han fikk en åpenbaring om Guds kraft i tilgivelse:

https://www.youtube.com/watch?v=fIoObdOaAdM
Andor
#2. Postet 11.09.2021 av Andor
Ble momentant helbredet for kraftig prolaps,Han tok ikke tornen jeg har i maven så det må jeg leve med.Men jeg forstå hvorfor i etter tid.
Anonym
#3. Postet 11.09.2021 av Anonym
Ble momentant helbredet for kraftig prolaps,Han tok ikke tornen jeg har i maven så det må jeg leve med.Men jeg forstå hvorfor i etter tid.
Hm. Ok. Får meg til å tenke på helbredelseshistorien til Dennis Greenidge. Han ville vært død om ikke Gud hadde grepet inn. DG forsto ikke hvorfor Gud ikke også helbredet et stort sår/hull i magen hans som ikke kunne gro. Han måtte på sykehuset for å bytte bandasjer, fordi det var så komplisert. Gud svarte han "For my glory!"

Da DG noen uker senere sto på påskedagen og prekte, ble han mirakuløst helbredet - hullet lukket seg.

Da sykepleierne fikk se dette, brast de momentant i gråt, for de visste dette var umulig, det var et mirakel.
Anonym
#4. Postet 11.09.2021 av Anonym
Eller kjenner du en historie om noen andre du kan dele? Kanskje en link til en youtube-video?

"Sannelig, Han ble såret for våre overtredelser, knust for våre misgjerninger. Straffen lå på Ham, for at vi skulle ha fred, og ved Hans sår har vi fått legedom!" Jesaja 53:4-5
Han reddet mitt liv etter min dødsulykke, ble erklært død, men takket være at mitt venstre øye rørte på seg på vei til likhuset på sykehuset så sitter jeg her i dag
Anonym
#5. Postet 11.09.2021 av Anonym
Anonym
#6. Postet 11.09.2021 av Anonym
Han reddet mitt liv etter min dødsulykke, ble erklært død, men takket være at mitt venstre øye rørte på seg på vei til likhuset på sykehuset så sitter jeg her i dag
Whaaat? Wow... Gud velsigne deg!!
Anonym
#7. Postet 11.09.2021 av Anonym
Whaaat? Wow... Gud velsige deg!!
Har også avisen som bevis på at jeg ikke lyver om dette.
Andor
#8. Postet 11.09.2021 av Andor
Han reddet mitt liv etter min dødsulykke, ble erklært død, men takket være at mitt venstre øye rørte på seg på vei til likhuset på sykehuset så sitter jeg her i dag
For Gud er alt mulig,ingen ting er umulig for Han,da er det bare og takke når man opplever slik.Så du noe på den andre siden som han her?

https://www.imdb.com/title/tt4337690/

90 Minutes in Heaven: Directed by Michael Polish. With Hayden Christensen, Kate Bosworth, Hudson Meek, Bobby Batson. A man involved in a horrific car crash...
Anonym
#9. Postet 11.09.2021 av Anonym
Har også avisen som bevis på at jeg ikke lyver om dette.
Jeg har ingen grunn til å ikke tro deg. Jeg tror ikke på hva som helst, men nå tar jeg deg på ordet ditt - for jeg tror på mirakler. Har sett mange.
Anonym
#10. Postet 11.09.2021 av Anonym
For Gud er alt mulig,ingen ting er umulig for Han,da er det bare og takke når man opplever slik.Så du noe på den andre siden som han her?

https://www.imdb.com/title/tt4337690/
Siden denne blir nevnt, vil jeg fortelle om en gang jeg selv var innlagt på sykehus. På intensiven, mottaket eller hva det heter, havnet jeg på rom med en dame med en hjertefeil. Hun lå og leste denne boken, 90 minutter i Himmelen. Hun sa likevel at hun trodde Gud kunne ha en mening med sykdom.

Jeg skalv meg bort til henne, med drypp-stativet på slep, for å gi henne et brev med Bibelvers som viste at dette ikke var Guds vilje. Bibelvers med løfter om helbredelse. Hun gråt og tok i mot.

Dagen etterpå var hjertefeilen der, like ille. Så ble den momentant borte - og de som jobbet med henne forsto ingenting. Hun ble utskrevet samme dag - og sa hun visste at det var Jesus som hadde helbredet henne. Den ene sykepleieren sa han var helt enig med henne - for de kunne ikke naturlig forklare det som hadde skjedd med henne.
Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16