Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 19.08.2021 av Anonym.
sjenert eller uintressert ?
er folk flest rett og slett for sjenert eller er di bare uintressert? å isåfall er di for kresne?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 19.08.2021 av Anonym
er folk flest rett og slett for sjenert eller er di bare uintressert? å isåfall er di for kresne?
Må være lov å være litt kresen;) Har sjølv fått mange avslag gjennom dei åra eg har vært her.

Men sannsynligvis så kan det være en blanding av alle 3.
Både kresen,sjenert og uintressert.....
Anonym
#2. Postet 20.08.2021 av Anonym
Må være lov å være litt kresen;) Har sjølv fått mange avslag gjennom dei åra eg har vært her.

Men sannsynligvis så kan det være en blanding av alle 3.
Både kresen,sjenert og uintressert.....
ja altså vi som følger Gud er jo ute etter noe serriøst som kan vare å da burde en selfølgelig ikke hoppe i de med hvem som helst, de er jo tross alt den personen som skal være viktigest i vårt liv etter Gud osv, men eg tror de er mange som er ensome og savner en partner men hvordan kan en finne noen viss en ikke lar dem få muligheten til og bli kjent med en engang? en må jo ha Guds ledelse i livet sitt og å viss en kjenner fra Gud at en burde styre unna så er jo de noe en absolutt burde gjøre og men alt eg sier er at en kan få ett så annerledes inntrykk av noen relatert til deres profil i motsetning til hvordan de er og være med personen på skikkelig...
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16