Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 06.06.2021 av Anonym.
Skjer det noe på KD?
Det virker helt dødt her. Lite engasjement fra folk og ganske så kjedelig.

Finner folk seg kjæreste? Jeg snakker ikke om de få unntakene på Forsiden som KD lurte oss med. Det kaller jeg for villende markedsføring.

Svar på innlegg

Magnus84
#1. Postet 06.06.2021 av Magnus84
Det virker helt dødt her. Lite engasjement fra folk og ganske så kjedelig.

Finner folk seg kjæreste? Jeg snakker ikke om de få unntakene på Forsiden som KD lurte oss med. Det kaller jeg for villende markedsføring.
Gode spørsmål! Synes det er lite aktivitet ja, og en del folk svarer heller ikke. Kanskje ikke en god investering å delta her?
Anonym
#2. Postet 06.06.2021 av Anonym
Det har du helt rett i. Ikke nok med det. Jeg våknet til 4 meldinger i dag morges og tenkte jeg skulle kjøpe abonemment for en måned. Alle meldingene var fra en forstyrret dame som skulle advare meg om ditten og datten. Gjett om jeg ble skuffet!
Svegul
#3. Postet 06.06.2021 av Svegul
Takk for at du tar opp dette spørsmålet, Luften. Det er ganske billig å vera medlem her, så eg følar meg ikkje lurt økonomisk. Men er ganske skuffa over å ha vore med i 10 år utan at noko har skjedd.

Eg budde i England i eit halv år i 1995. Der hadde dei liknande grupper som møttes fysisk. Trur dei gamle byråa der vi møttes fysisk og fekk oppfølging var bedre. Det har også vore framme i media at det ikkje er så lett å finne nokon på Internet.
Anonym
#4. Postet 06.06.2021 av Anonym
Takk for svar.

Ja, KD er den biligste datingside, så ikke det jeg er mest opptatt av.

Enig med deg at det er vanskelig å bli kjent med folk og korona har forverret situasjonen.

Jeg bare stusser på viljen til folk som melder seg på en slik side (eller generelt på datingsider). Det gjelder å gjøre minst mulig innsats og forvente at Gud skal gjøre jobben for deg. Makan til tafathet har jeg aldri sett. Hvor jeg kommer fra sies det at "God helps those who help themselves".
Anonym
#5. Postet 07.06.2021 av Anonym
Jeg tror nok absolutt at det er mulig å finne kjærligheten her inne, men det krever nok en del egeninnsats, samtale med Gud og litt flaks. Trives her inne, selv om jeg ikke har lykkes så langt. Vil oppfordre medlemmene til å sende meldinger og ikke bare vente på andre. I tillegg er det vanlig høflighet å si nei takk når noen prøver å bli kjent.
sofie777
#6. Postet 09.06.2021 av sofie777
Uff, ja. Det er dødt her, men billig, så sier ikke noe på det. Har prøvd å sende noen meldinger til de jeg syntes er interessante, men jeg får ikke svar. Jeg har også fått noen meldinger, men det er fra folk langt utenfor min aldersgruppe. I tillegg er det en som endrer brukernavn hele tiden som sender melding en eller to ganger i året. Har møtt ham fysisk, ikke direkte date, men møte mellom flere kristne single i Trondheim for årevis siden. Han er dessverre en person som ikke lett kan få seg dame og jeg har ikke kapasitet til å forbarme meg over ham (har dessuten flyttet).

Men generelt, de få jeg har snakket med lenger enn et høflig avslag pga alder er merkelige personer som ikke har jobbet med seg selv for å bli attraktive personer (stuck før år 2000 i musikk-, bok- og filmsmak og lignende i tillegg til klesstil). Trist at det skal være sånn.
Svegul
#7. Postet 13.06.2021 av Svegul
Eg lurar på: Kva er galt med å like ein eldre stil bedre enn ein nyare? Sjølv likar eg artistar som B.B.King, J.J.Cale og Ry Cooder. Likar Sørstatsrock (t.d. The Allman Brothers Band, Lynyrd Skynyrd), blues og den gamle countrymusikken. Min smak er at 60- og 70-tallet hadde bedre musikk enn den moderne. Mennesker er forskjellige og det må vi få lov til å vera. Viss eg finn meg ei dame treng ho ikkje å ha min musikksmak, eller ho kan ha andre politiske meiningar enn meg for eg trur ikkje at eg har rett i alt. Eg vil vera like glad i ho uansett.

For ei stund sidan helste eg på ein mann i ca. 50åra som hadde funne seg ei dame. Han var ein såkalla Harry-type. Såg ut som (bl.a. sveisen) typen som likar veteranbilar og Elvis. Han sa at Johnny Cash var kongen. Men han hadde fått seg dame likevel. Det er fint at mennesker kan vera forskjellig og vera seg sjølv. Eg likar iallefall ikkje å spela ein annan enn den eg er.
Anonym
#8. Postet 15.06.2021 av Anonym
Vil seie det har vore litt opp og ned. Det dukker opp ein del interessante personar i ny og ne, men ofte er det altfor gamle menn som tar kontakt. Eg veit det fins mange kvalitetspersonar her inne (blant dei eg har skreve med, og dei eg kjenner ute i mitt vanlege liv) men det er også ekstremt mange inaktive profiler og profilar av folk som ikkje logger på for å lese meldingane dei får.

No fekk eg i likskap med trådstartar også meldingar frå ein kvinneleg brukar som ville åtvare mot koronavaksina, noko som ser ut til å ha skjedd mange av brukarane her, noko som gjer at dei som har hatt inaktive profilar, men sjekkar e-posten sin loggar seg på no og betaler medlemskap for å få tilgang til meldingane.

Personleg kjem eg til å la denne månadens medlemskap stå, så takker eg for meg rett før neste medlemsavgiftstrekk :D
skogbonde
#9. Postet 15.06.2021 av skogbonde
Et godt spøsmål...
Trodde at damene inn på her var mer seriøse enn på Møteplassen og Match, men nei, nesten
ingen som svarer tilbake, er knapt innom profilen min og sjekker...!

Det er greit å ha mange krav, men ikke alle kan velge på " øverste hylle " her inne.

Tror at de fleste letter etter en profil som er bedre enn den forrige de så på og sånn går det, blir
aldri klar for å finne noen...
Anonym
#10. Postet 16.06.2021 av Anonym
Jeg ser megen kritikk av denne side her, og velger følgelig å skrive utfra et alternativt perspektiv. Jeg har benyttet kristendate tre ganger til nu. Første gang fant jeg efter et år ca. min ex her. Andre gang støtte jeg på en dame etter kort tid, som det ble en lengre korrespondanse med og fortsatt vennskap, men intet mer. Tredje gang er jeg her alene for vennskap (kjæreste har jeg funnet et annet sted), som nærmest virker mer vanskelig enn å finne en kjæreste her..

Min erfaring med denne side er stort sett positivt. Statistisk sett er det flere av motsatt kjønn som svarer her enn på andre datingssider, delvis fordi månedsprisen er relativ lav (50 kr mot flere hundre kroner på lignende sider). At folk man skriver til ikke svarer er ikke alene et problem til denne siden, men et kjent problem på datingssider. At det er få aktive brukere og at inaktive brukere aldri fjernes er likeledes et vanlig problem på datingssider.

Det norske market for desslike sider er ganske lite og det er trolig altfor mange aktører på markedet. Hvis du ønsker lettere kontakt med andre og mange aktive brukere er internasjonale sider som CDFF til å anbefale.
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16