Anonym
Opprettet 06.06.2021 av Anonym.
Spikprotainet i vaksinen er ett ødeleggende toxin!
Nå kommer innrømmelsene på løpende bånd, vaksineforsker innrømmer nå grov tabbe. Ups! vi har vist injeksert 1,7 mill av den Norske befolkningen med ett protain,som river opp indre organer og gjør dem sterile! OG vaksinen er ikke klar for godkjenning enda, før 2023...

https://www.derimot.no/kanadisk-forsker-om-covid-vaksiner-stor-tabbe-vaksinene-inneholder-skadelig-protein/?fbclid=IwAR18VET-2BegjYeaK4yMqNil6zg-Ehy87r2bvR030QYrGXSMYx432ADJTRE

Norsk mikrobiolog advarer!
https://www.buzzsprout.com/1790541/8630109?fbclid=IwAR0hr7lxmqYRGkulUviRnELgeRtsiKMa5teoCwmHldA7n746vOuwGw-pQeQ

Svar på innlegg

Roy2
#1. Postet 06.06.2021 av Roy2
Takk for avvslørende linker. For en hjernevasket befolkning der er i Norge i dag. Fyttigrisen altså. Stoler blindt på hva massemedia forer dem med uten å stille kritiske spørsmål overhode. Det er ideal mennesker for ett hvert diktatur! Det ser ut som om Norge og resten av verden bare blir mer og mer som et antikristent diktatur. Da forstår vi at satan vil få mer og mer innflytelse i denne verden. Den store løgneren og bedrageren som har hatt flere 1000 års erfaring med å lure menneskene rett opp i ansiktet! Han har jo et jerngreg på dagens massemedia! Dagens massemedia er ett nyttig organ satan bruker på å oppnå sine planer gjennom sine menneskelige redskaper. Hvor er de kristne henne? Dem har stort sett ikke advart mot antikristne og satanske ting i denne verden før dette såkalte Covid-19 galskapet begynte så man kunne dessverre ikke forvente noe annet fra dem. Nå er det på meget høy tid å våkne. Den brutale sannheten er nok også den at alle som har tatt hva som kalles for Covid-19 vaksine vil få ett forkortet liv! Så at menneskene også vil tro på denne løgnen når dem tror på så mange løgner at når folk begynner å dø i stort antall i denne verden så vil de tro at det er på grunn av hva dem kaller for Covid-19, mens sannheten er at dem dør på grunn av disse livsfarlige såkalte Covid-19 vaksinene! Så ikke kom her å fortell meg at dette follkemordet ikke er planlagt av disse vaksinene. Dette er planlagt, planlagt og planlagt! Dem driter fullstendig i deg. Den satanske globalistiske makteliten vil redusere menneskeheten med flere milliarder mennesker! Det er sannheten! De som enda skulle være i tvil denne makteliten har full kontroll på dagens massemedia! Dagens massemedia er ett propaganda organ for denne makteliten!
Anonym
#2. Postet 06.06.2021 av Anonym
Ja,det tragiske er at kina ikke har gitt en tilgang til desse rapportene,som forteller hvor farlige desse vaksinene er. Som jeg har sagt får,så var det planlagt til minste detalj, og det er ett biologisk våpen. En stille krig...Mange kristne er ikke våkne,de hører mere på staten enn Herren. De lever livet sitt som de selv ønsker,og troen er som en hobby,dukker opp i festelige anledninger,som jul,påske og dåp osv. Herren hører de ikke fra,ikke er de interessert i det heller, og ikke er de interessert i å være ett verktøy for Herren. Så har vi og en annen gruppe,som virker veldig åndelige,de har nasen så langt ned i bibelen at de ikke ser hva som skjer i samfunnet...jeg tenker på alle prediaknter og ledere som har gått å tatt vaksinen. Hvordan tror du det blir i sommer når desse reiser rundt å skal ha stevner, når både pust og hud utsondrer spikprotainer...der vil bli utbrudd uten like!De som har tatt vaksinen skal nå gå rundt å smitte andre,med galskapen! Helsemyndighetene burde varsle med en gang,om denne "feilen" og pålagt alle vaksinerte om å gå i karantene i 30 dager.Spesielt om du er nyvaksinert.
Anonym
#3. Postet 06.06.2021 av Anonym
Takk for avvslørende linker. For en hjernevasket befolkning der er i Norge i dag. Fyttigrisen altså. Stoler blindt hva massemedia forer dem uten å stille kritiske spørsmål overhode. Det er ideal mennesker for ett hvert diktatur! Det ser ut som om Norge og resten av verden bare blir mer og mer som et antikristen diktatur. Da forstår vi at satan vil få mer og mer innflytelse i denne verden. Den store løgneren og bedrageren som har hatt flere 1000 års erfaring med å lure menneskene rett opp i ansiktet! Han har jo et hjerngreg om dagens massemedia! Dagens massemedia er ett nyttig organ satan bruker på å oppnå sine planer. Hvor er de kristne henne? Dem har stort sett ikke advart mot antikristne og satanske ting i denne verden før dette såkalte Covid-19 galskapet begynte så man kunne dessverre ikke forvente noe annet fra dem. Nå er det på meget høy tid å våkne. Den brutale sannheten er nok også den at alle som har tatt hva som kalles for Covid-19 vaksine vil få ett forkortet liv!
Jeg synes det er flott med alle avsløringer om medisiner, enten de injiseres eller tas som tabeletter. Meg bekjent har alle medisiner til alle tider hatt bivirkninger, det er bare å lese på vedlegget som ligger i alle medisinesker, det er drøssevis av bivirkninger. Og norske forskere innen medisin var for noen år siden klokkeklare på at hvis man tok flere medisiner samtidig (som svært mange gjør, spesielt eldre som meg) så hadde de ikke det minste pepling på hvordan disse virket på hverandre og hvilke skader er slik pillecoctail kunne medføre! Det var ingen forskning på dette da!
Selv har jeg gått årevis på tre ulike medisiner på grunn av at jeg fikk innsatt stent ved hjertet i 2009. Drøssevis med bivirkninger står det i skrivet vedlagt hver eske, alvorlige bivirkninger! Og for ca 3 år siden fikk jeg bl.a. så mye ledd- og muskelsmerter at jeg ikke holdt ut (hadde fått skiftet til nytt merke også da hos lege), så jeg kuttet to av medisinene tvert uten å konsultere lege. I dag er jeg et helt nytt menneske! Jeg orinterte spesialist om det jeg hadde gjort, han sa bare at jeg måtte i alle fall ikke kutte ut den siste jeg hadde igjen, blodfortynnende medisin. Jeg har bl.a. en fettklump på åreveggen på høyre hovedpulsåre på halsen som gjør at jeg nå bare har 25 % åpning i den åren. Hadde det ikke vært for det hadde jeg kuttet ut den medisinen også, men det tør jeg ikke nå. Men at dette har med antikrists diktatur å gjøre, nekter jeg å tro. Det finnes mange kristne leger og sykepleiere. Vi vet i dag at det er mennesker som er helt avhengig av medisin for i det hele tatt å kunne leve.
Imidlertid vet vi også at mange medisiner fører til et forkortet liv. Men ennå er det heldigvis en menneskerett å bestemme selv hva som skal inn i kroppen vår.
At media påvirker er vel ikke noe nytt, slik var det også da vi bare hadde en tv-kanal. Heldigvis har vi flere nå, og internett, og muligheten til selv å sjekke og legge grunnlag for våre valg Jeg kommer aldri til frivillig å ta vaksinen.
Anonym
#4. Postet 07.06.2021 av Anonym
Så nå bekrefter grunnleger for Moderna også dette, han bekrefter nå at de vaksinerte smitter andre uvakainerte, med de ødeleggende spike protainene,han blir faktisk sensurert og kontoen hans blir stengt....!!

https://www.armstrongeconomics.com/international-news/disease/founder-of-moderna-canceled-by-twitter-for-confirming-truth/?fbclid=IwAR2QF117PUuZjQymyqVJzzazoA9yzZ6wpef1rVCYb8dd3ypeZrvK_p6PQz4
Andor
#5. Postet 07.06.2021 av Andor
Nok en gang useriøse konspirasjoner i fra helvete som ikke har noen rot i virkligheten.

https://investors.modernatx.com/news-releases
Roy2
#6. Postet 07.06.2021 av Roy2
Hei Andor. Den linken du sendte. Hva er poenget med den linken? Hva er det som står i den linken som er viktig å vite?
Anonym
#7. Postet 07.06.2021 av Anonym
Nok en gang useriøse konspirasjoner i fra helvete som ikke har noen rot i virkligheten.

https://investors.modernatx.com/news-releases
Er helvete i Amerika? Kan vel ikke stemme helt med Bibelen?
Andor
#8. Postet 07.06.2021 av Andor
Hei Andor. Den linken du sendte. Hva er poenget med den linken? Hva er det som står i den linken som er viktig å vite?
Er vel ikke så vansklig og forstå at dette dere hevder ikke henger på greip. Tror dere virkelig de hadde fått utvidet levering samt at yngre også nå får vaksinen om dette vrøvlet dere kommer med hadde stemt?
Roy2
#9. Postet 08.06.2021 av Roy2
Ja Kjære Andor fordi FN og Agenda 2030 har vedtatt at de skal redusere befolkningen i denne verden med flere milliarder mennesker!
Kaj
#10. Postet 11.06.2021 av Kaj
Disse "vaksinene" har jeg ikke mye tiltro til, for å si det mildt. Mye tyder på at et folkemord er i gang.
Jeg tror vi går inn i en svært utfordrende tid. Det er sannsynligvis vanskelig å forestille seg hvor ille det blir.

Men at de "vaksinerte" skal kunne "smitte" andre, tviler jeg sterkt på. Selve smittefenomenet har aldri noensinne blitt påvist, og vi kan være sikre på at de har førsøkt i det lengste. De spiller på frykt.

At et menneske kan påvirke et annet via energetisk resonans, er noe annet. Men slik resonans oppstår ikke automatisk mellom hvem som helst, det skjønner vi. Jo friskere man er, både fysisk, psykisk og åndelig, jo mindre vil man resonnere energetisk med svekkede individer. Her gjelder det å holde seg frisk på alle vis.

Sjekk denne avsløringen av en kar fra Australia:

https://www.youtube.com/watch?v=pLA-iejhwek