Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 04.06.2021 av Anonym.
Vekkelsen har startet!
India vender seg til Jesus!

https://www.youtube.com/watch?v=hdRYSFWu2cI

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 07.06.2021 av Anonym
Kult! Virker som at det er vekkelse blant undertrykte og fattige i disse tidene! men søvn og frafall de fleste andre steder! men er en del som kommer til tro her og der blant oss, men ser ut som for meg at det blir satt et skille mellom religiøsitet og levende tro nå for tiden! enig?
Anonym
#2. Postet 09.06.2021 av Anonym
Kult! Virker som at det er vekkelse blant undertrykte og fattige i disse tidene! men søvn og frafall de fleste andre steder! men er en del som kommer til tro her og der blant oss, men ser ut som for meg at det blir satt et skille mellom religiøsitet og levende tro nå for tiden! enig?

Jeg leste ett sted at de landene som vendte seg til Jesus og omvente seg,ville oppleve vekkelse,mens de som ikke gjorde det ville opplevedet motsatte. Ja,vi har ett stort frafall i Norge, og det hjelper ikke på når vi har den regjeringen vi har,hvor de fleste tilhører globalismen, og mange av lederene for partiene er medlem av losjen,som forøvrig ligger vegg i vegg. Vet ikke om denne sekten er på linje med illluminati,men de har samme Gud ivertfall. Og nå slikt styrer landet, blir det ett stort frafall...Og kirkene sover den søteste søvn.Til og med predikantene i meniheter rundt om, vet ikke at merket er kommet, og det digitale betalingsystemet er og startet. Det var nok ikke helt slik de forestilte seg, og når det lesbare merket kommer, er alt komplett og klart for slaveri og antikrist.

Men ja,geitene skilles fra sauene i desse dager...de som vil gå med Herren og de som vil gå sin egen vei.....de som blir med når "høsten av sjeler" blir høstet inn, hvem som blir tilbake og hvem som med sikkerhet blir igjen. Hvem eksakt,kjenner bare herren.Men man ser hvilke grupper som med sikkerhet blir latt tilbake.De som ikke vil ha noe med Herren, de som ikke tror på han,blir latt til bake.Den katolske kirken,her er det mange som vil bli skuffet tror jeg...fordi de ikke har ting iorden med Herren. De har jo Paven som Herre,og mange helgener de tilber.
Det står vel i bibelen at han kommer å henter de som har sitt navn skrevet oppi livets bok. Og det er dem som er føst på ny,som har fått den Hellige ånd. Resten blir igjen. Og må lide martyrdøden,om de vil være en troende og ikke tilbe dyret i trengseltiden. Jeg mener at da skal resten prøves,om dem da vil tro,når de får trengsler.
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16