Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 16.05.2021 av Anonym.
Kristne og single - sammen


De fleste av oss som er her inne er her fordi vi ønsker å finne kjærligheten. Likevel kan vi være single og sosiale sammen. Vi trenger ikke sitte alene. Vi kan være single sammen. Her er det bare fantasien som bestemmer. VI kan møtes på kafe eller vi kan gå turer sammen. Vi kan gå på kino eller bowle sammen. Vi kan til og med møtes hjemme hos hverandre for å grille og snakke sammen. Her er det mange muligheter.

Et slikt singelnettverk skal ikke være en sjekkearena, men kan skape nye vennskap. Skulle vennskap bli til kjærlighet er det bare en bonus, ikke sant?

Jeg bor på Romerike i Akershus(Viken) og vil foretrekke et slikt nettverk her hos meg. Andre bor jo spredt over hele resten av landet og kan jo starte sine nettverk der.

Er det noen som synes dette høres ut som en god ide?
Er det noen her inne fra samme område som meg som kunne tenke seg å bli med i et slikt nettverk?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.06.2021 av Anonym
Helt enig, hadde vært gøy å fått til noe sånt. Bor på Sunnmøre jeg da.
Anonym
#2. Postet 29.06.2021 av Anonym
Det hørest kjekt ut Rex. Og ja det hørest ut som ein super IDE.

vi skulle hatt det i kvart fylke!
Anonym
#3. Postet 30.06.2021 av Anonym
Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Noen må faktisk starte. Det er ingenting som bør være til hinder for at dette kan startes over hele landet. Start i ditt nærmiljø. Bor du på en liten plass kan man selvsagt inkludere nabobygda eller nabokommunen.

Det er for mange som bare sitter på gjerdet og venter på at andre skal gjøre det. Da skjer det lite. Noen må faktisk hoppe ned fra det gjerdet og bare starte. ;-)
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16