Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
August afternoon
Opprettet 10.05.2021 av August afternoon, mann, 56 år, Nordland.
Nei til Vaksinepass(underskrift.no,,).

Svar på innlegg

Roy2
#1. Postet 10.05.2021 av Roy2
Fyttigrisen, det ser ut som om denne verden inkludert Norge blir mer og mer ett diktatur! Jeg for min del tror bortrykkelsen av de sanne kristne er veldig nærme. Det skal bli godt å komme vekk fra denne verden som bare blir mer og mer avkristnet og diktatorisk for hver dag som går! Bibelen forteller at antikrist skal komme og få makt og innflytelse i denne verden ved hjelp av satan. Det kan sannelig virke som om denne verden forberedes til å ta imot denne løgneren og bedrageren. Når det er så mange i Norge og resten av verden som lar seg hjernevaske så grundig av massemedia om f.eks det som kalles Covid-19 og alt galskapet som følger med det er det ikke å undres over at den kommende antikristen skal lure, bedra og hjernevaske mange mange mennesker i denne verden og massemedia vil sikkert være den fremste propaganda organet for han og den falske profet! Jeg er selvfølgelig veldig imot et Vaksinepass!
August afternoon
#2. Postet 11.05.2021 av August afternoon
Ekstrasending i fra Hans og Geir om bl.a vaksinepass og mere til.
for de som vil er det ennå annledning til å skrive høringssvar anngående vaksinepass(se lenke..).(24 min..).

https://www.document.no/2021/05/10/xtra-sending-doc-tv-virusets-opprinnelse/
Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16