Bamse22 sier: Kaffe, latter, god mat og klining til helgen? ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Roy2
Opprettet 25.04.2021 av Roy2, mann, 51 år, Vest-Agder.
Covid-19 viruset finnes ikke og ingen har dødd av det som blir kalt for Covid-19!
Jeg vil anbefale dere å lese dette. Dette er på engelsk men jeg regner med at dere forstår det. Dersom dere ikke forstår at det som er kalt for Covid-19 bare er et stort verdensomspennende bedrag og en stor verdensomspennende konspirasjon/sammensvergelse imot verdens befolkning etter at dere har lest dette hva er det da som skal få dere til å våkne opp?!
I am convinced that what is called the Covid-19 virus does not exist! The virus is not isolated. It has not been observed, in other words, medically, scientifically it does not exist. The fact that what is called the Covid-19 virus has been patented does not prove that it has been proven that what is called the Covoid-19 virus exists. Here are some reasonably revealing statements that help substantiate the claim that what is being called the Covid-19 virus does not exist. CDC-July 2020.: "No qualified samples of the 2019 coronavirus are currently available." Christian Dresden and several developers of the PCR test: "We aim to develop a robust diagnostic methodology for use in public health laboratories settings without having virus material available." Pfeizer: "To build an nRNA vaccine scientists do not need the actual virus." The man who invented the PCR test and who received the Nobel Prize in 1993 for this Kary B. Mullis: "The PCR test does not say anything if you are ill and does not say anything about what the test found will really make you sick. With the PCR test, if you do it right, can find almost anything in anyone. " So from these statements one can conclude that the Covid-19 madness is built on 2 big lies. The Covid-19 virus does not exist and the PCR test cannot detect viruses in people taking this test. Then one can conclude that no one in this world has died of a new virus from 2019 that they call Covid-19. There are 0% of those who have died from what is called the Covid-19 virus. The number of people in this world who have died from what is called the Covid-19 virus is then 0! All positive PCR test are false!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 25.04.2021 av Anonym
Roy2
#2. Postet 25.04.2021 av Roy2
Takk for linken. Jeg så den varte nesten 2 timer, men den virket interessant og sikkert avslørende. Jeg vil se og høre på den senere. Kanskje i morgen.
Anonym
#3. Postet 25.04.2021 av Anonym
Jeg forstår fremdeles ikke tankegangen deres så jeg har 2 spørsmål.

1. La oss si at viruset ikke eksisterer. Hva er det millioner av mennesker har mistet livet av da? Det er dokumentert at flere har fått forandringer i lungene sine etter korona. Hva er det som lager disse forandringene? Hva er det som skjer i India nå siden så mange mennesker dør?

2. Er det ikke litt spesielt å beskylde hele verden for å holde på en konspirasjonsteori slik at de ha kontroll på befolkningen sin. Tenk på land som har mistet inntektsgrunnlaget pga manglende turisme. Hvis jeg hadde vært statsoverhode i Spania, Italia, Hellas, Thailand osv så hadde jeg aldri godtatt dette. Hvordan har myndighetene verden rundt klart å lure leger til å tro på Covid?
Anonym
#4. Postet 25.04.2021 av Anonym
Fire korte setninger som er tatt fullstendig ut av sin sammenheng og som derfor ikke sier noe som helst, og konklusjonen er at Covid-19 viruset ikke eksisterer. Godt gjort!
Andor
#5. Postet 25.04.2021 av Andor
Trøste og bære,dere som tror viruset er fake får ta turen til India og Brasil og fortelle de at det er ikke noen virus. Ta turen inn på intensiven og se der de må velge hvem de skal hjelpe.India har gått tom for oksygen på flere sykehus.Tanken har ikke slått dere virus fornektere at det er dere som er lurt av satan?
Inia
#6. Postet 25.04.2021 av Inia
Trøste og bære.
Om hele verden er blitt lurt hvordan kunne Kina i ukesvis desifinisere et helt land dag etter dag, la mennesker miste inntektene sine for bare at det ikke skulle finnes.
Og jeg leser i norske medier hvordan den ene etter den andre står frem og forteller om senvirkninger av coronaen. Mennesker som advarer.
Husker også tilbake i starten av pandemien bildene vi så fra Italia. Og nå India. Brasil og Sverige.
Sverige har et godt helsevesen så kan ikke skylde på det.
Hele pandemien er tragisk for verden. Alt som kommer og har kommet i kjølevann av dette.
Viruset finnes og jeg bruker munnbind hver dag.
Men, om noen prøver utnytte situasjonen det betyr ikke at det ikke er en pandemi.

Anonym
#7. Postet 25.04.2021 av Anonym
Eg er overbevist om at hjernen din ikkje eksisterer... jeg har aldri sett den, den er heller ikkje blitt observert
det er ikkje blitt bevist at du har ei hjerne. Ergo er eg overbevist at du ikkje har nokon....
hører du sjølv kor idiotisk dette høres ut??? OG SJØLVSAGT har du ein hjerne.

Trur du virkelig at de over 453 000 personer som jobber innan helse og sosialfaglig utdanning er med på
dette konspirasjonsteorien.? De 44 000+ hjelpepleiere, 9000+ omsorgarbeidere, de 10900+ sykepleiere
18000+ vernepleiere 70 000+ leger og de 203000+ andre som jobber innen en eller annen form for yrke i helsevesenet. trur du virkelig det? For ikkje å snakke om alle dei på stortinget, og andre myndigheter.
FOR IKKE Å SNAKKE OM MEDIA.......Og dette er BERRE i Norge. Det er en umulig oppgåve.
Så må du begynne og legge til Sverige, Danmark, Finland, Island, Færøyane, Grønnland osv osv osv. ja heile verden. At alle land i heile verden er med på en sammensvergelse?

Om ikkje dei som dør av Corona dør av nettopp Corona.... Kva dør dei av da??
kva med turberkulose? finnes den? Kols?`er den ekte?

Og si at Corona ikkje finnes er like dumt som å si at spanskesjuken ikkje fantes. Det er berre en innbillning.

Dere som er overbevist OM at corona er fake og en innbillning, dere kan stille dere som frivillige
på sykehus og avdelinger for corona. Om dere vil gjær det i Norge eller utlandet spiller ingen rolle.
Men dere trenger då ikkje verneutstyr for i følge dere er det jo fake og innbillning.

trøste og bære.

MÅ GUD ÅPNE AUGENE DERES...
Anonym
#8. Postet 26.04.2021 av Anonym
Roy I've sent you a friend request. There are more people that see the truth than you'd expect.
Roy2
#10. Postet 26.04.2021 av Roy2
Hei PåDenneKlippen ja nå har jeg hørt på den linken du sendte. Jeg har ført den før under en annen link men jeg hørte på den igjen etter at du sendte denne linken. Det er en veldig avslørende og interessang link. Jeg er ikke sikker på om alt som sies her er 100% riktig men at en del ja kanskje ganske mye av det som sies her er riktige avsløringer ja det tror jeg på! Jeg synes forrørig det er så utrolig trist at det ikke er kristenledere, evangelister, pastorer i Norge som sier klart og tydelig hva dette Covid-19 galskapet går ut på! Hvor er dem henne? Er dem like hjernevasket som resten av befolkningen? Eller er det fordi dem er redd for å snakke ut? Vi trenger modige mennesker som står opp å forteller hva dette Covdid-19 bedraget går ut på i Norge i dag! Mest av alt så trenger Norge en kristen vekkelse! Da vil også Covid-19 galskapet bli avslørt i Norge mye mer enn det er nå. Det er jeg overbevist om! Så med Guds hjelp så blir det ingen hva dem kaller for Covid-19 vaksine på meg. Ingen PCR test og ingen ansiktsmaske på meg!
Bamse22 sier: Kaffe, latter, god mat og klining til helgen? ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16