Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 24.11.2020 av Anonym.
Frelsesarmeens julegryte
Kjære medmennesker

Det nærmer seg jul med stormskritt, og Frelsesarmeen setter ut julegryter forskjellige steder rundt i landet.
Pengene som kommer inn der er til stor hjelp i det sosiale arbeidet.

Jeg ønsker å gi en oppfordring om å støtte gryta hvis du går forbi en, eventuelt støtte digitalt. Det er heller ikke til å stikke under en stol at mange korps/menigheter trenger frivillige i år til å ta seg en vakt pga pandemien gjør at en del som vanligvis står ikke har mulighet i år. Det er en veldig fin oppgave som har gitt meg masse velsignelser, hvis noen kjenner på et kall i år til å gjøre en forskjell for andre. Legger ved en link på situasjonen i f.eks Haugesund.

https://tvh.no/2020/11/23/onsker-flere-frivillige-til-julegrytene/

Svar på innlegg

Andor
#1. Postet 24.11.2020 av Andor
Helt klart en viktig oppgave for de som kan gjre dette. Når Jesus ble spurt av en hvordan han kunne arve evig liv? Refererte Jesus til den barmhjertige samaritan, og sa at han skulle gjøre som samaritan.
Anonym
#2. Postet 25.11.2020 av Anonym
Hei Kompis! Jeg vil anbefale deg en riktig god dokumentar som heter; truth ore tradition med Jim Stayli....Rock your world bud: )
Anonym
#3. Postet 20.11.2021 av Anonym
Jeg drar opp denne igjen.

hvis du har Frelsesarmeen i nærheten, så ville de helt sikkert blitt glad for nye grytevakter. Det er en utrolig givende tjeneste som gir ro i sjelen.

Hvis du trenger hjelp selv, eller kjenner noen som trenger hjelp så må du ikke være redd for å henvende deg til Frelsesarmeen. Det er ingen skam å trenge noe/noen for en kortere eller lengre tidsperiode
Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16