Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 22.11.2020 av Anonym.
Viruset eksisterer ikke! Håndfaste bevis...
https://heatherthunderhawk.com/2020/11/01/important-actual-proof-the-virus-does-not-exist-gemma-odoherty/?fbclid=IwAR0qt1blCrAdk4rHAUyFmTUsNu_2K6nrQAVVFHSoTDtu-ZdNTC5kSotHtjI

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 22.11.2020 av Anonym
Kom meg ikke inn på linken din, men skrev følgende søkeord på internett: "the virus does not exist"...fant da mange engelskspråklige artikler som sier viruset ikke eksisterer, og video på YouTube. Skriver du "the covid-19 virus does not exist" finner du enda flere artikler.

Er det sant, blir jeg ikke det minste overrasket!

Nå sier de at vi ikke har influensa mer heller, og årsaken er alle corona-tiltakene, påstår de! Men tiltakene har i alle fall ikke stoppet covid-19 så langt, det er jo daglig nye smitterekorder og total lock down!!

Ja, dette blir spennende...
Anonym
#2. Postet 22.11.2020 av Anonym
Ester
Håper du tenker over hva du bidrar til, dersom det skulle vise seg at det denne damen påstår ikke stemmer.
Har du tenkt over det?

Jeg tror på åndelige årsaker til det vi opplever og ser i det naturlige. Jeg tror det skjer svært mye i en åndelig verden rundt oss. En åndelig kamp mellom Guds rike og satans rike.
Men, jeg er overrasket når jeg leser om konspirasjonesteorier (Covid og vaksine, omfattende valgfusk i USA, pedofilring rundt Hillary Clinton (Pizzagate), moderne strømmålere overvåker oss og sender ut farlig stråling, for nevne noe...) som florerer blant noen kristne. Teorier som vil måtte bety at svært mange mennesker er involvert i forsøk på å lure oss, uten at noen av dem står frem og innrømmer det.

Vi vet at djevelen er en løgnens far og han forfører.
Jeg stiller spørsmålet; Hvem er det som blir forført?
Anonym
#3. Postet 22.11.2020 av Anonym
Ester
Håper du tenker over hva du bidrar til, dersom det skulle vise seg at det denne damen påstår ikke stemmer.
Har du tenkt over det?

Jeg tror på åndelige årsaker til det vi opplever og ser i det naturlige. Jeg tror det skjer svært mye i en åndelig verden rundt oss. En åndelig kamp mellom Guds rike og satans rike.
Men, jeg er overrasket når jeg leser om konspirasjonesteorier (Covid og vaksine, omfattende valgfusk i USA, pedofilring rundt Hillary Clinton (Pizzagate), moderne strømmålere overvåker oss og sender ut farlig stråling, for nevne noe...) som florerer blant noen kristne. Teorier som vil måtte bety at svært mange mennesker er involvert i forsøk på å lure oss, uten at noen av dem står frem og innrømmer det.

Vi vet at djevelen er en løgnens far og han forfører.
Jeg stiller spørsmålet; Hvem er det som blir forført?
Slik jeg forstår bibelen er jo at den sier at folk skal bli lurt. Altså flertallet. Og flertallet tror ikke på noen konspirasjoner. Og de som ikke tror har jo løgneren til far.
så den som tror på det samme og avfeier alt på lik måte som se som ikke tror lever jo da i samme båt som en ikke troende. :)

Personlig tror jeg ikke på alt, som strømmålere osv.
Men er 100% sikker på pizzagate. Og d har jo bevist med weinstein og epstein som har blitt snakket om i alle år.
se denne om hollywood av ex hollywood som ble kristen. Out of Shadows.
https://youtu.be/yjopONHtUqE

er fullt av nå kristne som forteller lik historie om hollywood etc. Som vier livet sitt for å
vise oss.

På politisk nivå tror jeg det er bare fake alt sammen da de som styrer vil vi skal ha show, mens de egentlig kjører agenda hver for seg. At som bibelen sier lever vi i et satanistisk system.
Men tror at de som tror Trump redder oss er lurt inne i systemer og ikke har skjønt hele greia ;) Se gjerne filmen under :)
ha en fin søndag :)

Anonym
#4. Postet 22.11.2020 av Anonym
Tror på at vi bør være forsiktig med hva vi ser og hører på og at det kommer fra Den Hellige Ånd.
Å lete etter sannheten andre steder enn i bibelen, for å ikke bli lurt, for at vi ikke skal ta dyrets merke uten å være klar over det f.eks, det tror jeg er farlig.
Youtube, der vi finner absolutt alt mulig, bør vi være veldig forsiktige med.
De viktige tingene kommer til å bli åpenbart for oss, når den tid kommer, og da må vi ta noen valg.

Men, for all del, alle er fri til å tro på hva de vil....
Anonym
#5. Postet 22.11.2020 av Anonym
Tror på at vi bør være forsiktig med hva vi ser og hører på og at det i seg selv kommer fra Den Hellige Ånd.
Å lete etter sannheten andre steder enn i bibelen, for å ikke bli lurt, for at vi ikke skal ta dyrets merke uten å være klar over det f.eks, det tror jeg er farlig.
Youtube, der vi finner absolutt alt mulig, bør vi være veldig forsiktige med.
De viktige tingene kommer til å bli åpenbart for oss, når den tid kommer, og da må vi ta noen valg.

Men, for all del, alle er fri til å tro på hva de vil....
all min tro er basert på bibelen:) og tolkning:) kanalen nederst er 100% kristen kanal:) men du velger selv. men da kan man ikke si man søker sannheten og si andre tar feil når man ikke satt seg inn i hva andre mener ;)
Vi har den hellige ånd til å guide oss i sannhet:)

Etterhvert blir det lett å forstå hva som er på jordet og hva sant, så lenge man har en korrekt forståelse av bibelen i bakgrunn:)
Anonym
#6. Postet 22.11.2020 av Anonym
Thomas
Jeg skriver generelt.
Du har rett i at jeg ikke har klikket på linkene..)
Anonym
#7. Postet 22.11.2020 av Anonym
Absolutt! Det er en løgn,
Anonym
#8. Postet 22.11.2020 av Anonym
Thomas
Jeg skriver generelt.
Du har rett i at jeg ikke har klikket på linkene..)
Det er bra :) håper du så hele ;)

Men enig i ting vil bli åpenbart for oss.
Og enig, er ikke bra å bruke all tid på konspirasjonsteorier, men på Guds ord og være med Gud:) Men kjekt å vite hva som skjer ;)

Ha en fin dag:)
August afternoon
#9. Postet 22.11.2020 av August afternoon
Til
Thomas85.
"men da kan man ikke si man søker sannheten og si andre ta feil
når man ikke satt seg inn i hva andre mener."

Helt enig.

Beklager..måtte "skrive" av fra din tekst da å sitere ikke gikk i dag.
Ha en fortsatt fin dag.
Anonym
#10. Postet 22.11.2020 av Anonym
Bibelen sier ikke at de fleste i verden skal bli lurt, da gjør man trengselen for Jakob (Israel) gjeldene for hele verden. Det er de fleste jøder som skal bli lurt, under trengselen. Så her tror jeg mange kristne tar feil. Vi skal ikke inn i den store trengsel, det er det i alle fall stort sett enighet om, slik jeg forstår det.

Om oss hedninger sierPaulus: "Så skal dere (jøder) da vite at denne Guds frelse er blitt sendt til HEDNINGENE, OG DE SKAL HØRE." (Apg. 28, 28).

Da sier det seg selv at ikke "de fleste i verden skal bli lurt", hvis ikke kan ikke det Paulus, hedingenes apostel, sier være sant.

Den Hellige Ånd kan heller ikke lede oss i denne saken, vi har ikke fått Den Hellige Ånd til det.

Og alle som ikke tror, er heller ikke "sataniske", et ord det visst har gått fullstendig inflasjon i! Har forresten adri sett ordet "satanisk" i Bibelen heller.
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16