Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 22.10.2020 av Anonym.
Hvilket trossamfunn tilhører du?
Hei. Hvem er du, hvor bor du og hvilket trossamfunn tilhører du?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 22.10.2020 av Anonym
Hvem er jeg? ikke godt å si, men lengter etter mer av Kolosserne 3 i eget liv.

Bor i Sandnes i Rogaland

Det er sikker fint å tilhøre et trossamfunn, uten at jeg tillhører noen. Tar del i faste ukentlige bønnemøter
Jeg kan si at jeg tillhører en retning der det profetiske står sentralt, som oppmuntring, formaning og trøst.
Anonym
#2. Postet 22.10.2020 av Anonym
Hei. Hvem er du, hvor bor du og hvilket trossamfunn tilhører du?
Hvem er jeg? Jeg er en mann på 47 år
Hvor bor jeg? Jeg bor på Kløfta, mellom Oslo og Gardermoen
Hvilket trossamfunn tilhører jeg? Jeg er medlem i Oslo Kristne Senter (OKS Romerikskirken)

www.oks.no
www.romerikskirken.no
Anonym
#3. Postet 23.10.2020 av Anonym
Pål Alexander Sandberg: Fra Honningsvåg Nordkapp. Komuniteten på Rena. Tror og lever som de første troende som leses i Apostlenes gjerninger.
Anonym
#4. Postet 23.10.2020 av Anonym
Jeg er en 35 år gammel og er fra Karmøy, men den rette delen som er fastlandssiden

Frelsesarmeen er mitt kirkesamfunn, vi tilbyr 2 måter å forplikte seg på. Enten soldat hvor du bærer uniform og du må inngå avtale om hvordan du skal leve livet ditt. Jeg er tilhørig, noe som innebærer at jeg ikke bærer uniform og ikke har de samme kravene. Men i det daglige merker enn liten forskjell.

Jeg har fått litt kritikk fra andre kristne på at jeg ikke den som er mest teologiske og ikke sitter med bibelen 24/7.
i mine øyne er Jesus først og fremst en bestevenn og samtalepartner. Synes det er mye dømming blant kristne om hvordan enn skal oppføre seg. Det viktigste er at enn elsker Jesus og hverandre.

Drømmer om den store kjærligheten, ei jeg kan få lov til å være ekstra glad i og som digger meg til tross for begrensingene mine
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16