Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Oslo-mann
Opprettet 30.09.2020 av Oslo-mann, mann, 55 år, Oslo.
Dyret og dyrets tegn (666)
Uten å legge ut lange utredinger her, hva mener du, eller tenker du er dyret og dyrets tegn.
Jeg har min egen mening om hva både dyret og dets tegn er, men jeg kan ikke se at andre deler min oppfatning om det.

Svar på innlegg

Andor
#1. Postet 30.09.2020 av Andor
Min teori er uten jordiske som lander på jorden i den store trengsel. Flere land åpner for at UFO finnes nå,og det begynner og bli mange opptak.Men skal ikke være skråsikker på dette.Men at det kommer en ond makt er nok sikkert.
Anonym
#2. Postet 01.10.2020 av Anonym
Min teori er uten jordiske som lander på jorden i den store trengsel. Flere land åpner for at UFO finnes nå,og det begynner og bli mange opptak.Men skal ikke være skråsikker på dette.Men at det kommer en ond makt er nok sikkert.
Aliens er fallen angels fra himmelen:)
Lever med oss skjult i dag;) og den onde makten er her allerede, ifølge bibelen ;)
Anonym
#3. Postet 01.10.2020 av Anonym
NASA er veldig flinke til å lage Ufoer, med tilhørende merkelige vesen.Både ekte og uekte. NASA er mere enn en de som driver med forskning og raketter/satalitter osv. De ligger mange år forran i utviklingen av farkoster. Med 50 år. Slik at flygende objekter er hemmelig millitærfly. De har droner, de har også halogram de bruker for å nøre opp om ufo og at der finnes vesen der ute. Fallne engler finnes,og store supersoldat-mennesker finnes også (GMO-mennesker). Men romvesen er vel litt feil tittel på dem. NASA har jo også sitt eget studio som brukes av Hollywood.Og til å leke romastronaut. Om man er lett å lure så er der plenti av narrativer her...At Hollywood består av en god del satanister, har og nå kommet til overflaten...så her er det tett samarbeid mellom de ulike aktørene...millitære...Nasa...Hollywood...her er listen over tentakler lang og flokete.

Jeg har også min oppfatning av hva dyrets merke er, ikke så vanskelig å se i dag...og det er vel utdypet i andre debatter om det med samme tema....Oslo-mann: Bla deg litt rundt debattforumene så ser du at det er ett tema vi har hatt nylig.
Implantater som skal kobles opp mot ditt nervesystem,avleses digitalt... alt som har med transhuman, overvåkning av helse,som skal"hjelpe",med GPS innebygd...osv...peker mot dyrets merke, systemet er 5G, dyrets bilde er etter mitt syn, ett gemnaupulert menneske,med kunstig inteligens,som de gjør til Gud. Vi er jo skapt i Guds bilde. Når vår DNA endres via vaksinen. Endres også bildet som vi er skapt i. Og hvem står bak tukklingen med mennesket...jo, det er de fem som styrer verden,verdens mektigeste som har tentaklene sine over alt.Og de er sterkt inni satanismen og det ukulte. De utgjør også New Wourld Order.
Anonym
#4. Postet 01.10.2020 av Anonym
Pave Gregor den store 540-604 (Brev til keiseren Mauritius, bok 4, brev 30)
"Videre sier jeg trygt at den som kaller seg universell prest, eller ønsker å bli kalt det, viser seg ved denne selvopphøyelse å være forløperen for Antikrist, fordi han ved denne utstillingen av stolthet setter seg overlegen andre."

Charles Hodge 1872, Systematic Theology, Vol. 3, p. 831-2
"(Kvinnen) her står for folket og imperiet i Roma, både som hun tidligere eksisterte i en hedensk tilstand, og som hun siden har eksistert, og holdt troen på Kristus, men av mange forbrytelser som ble begått med denne verden. Og derfor kalles hun en stor skjøge, for når hun forlater den trofaste tilbedelse, hennes brudgoms sanne kjærlighet og gleder, ja, Kristus, hennes Gud, holder hun fast ved denne verden, dens rikdom og gleder, ja, for deres skyld holder hun seg til djevelen..."

Wilhelmus A’Brakel,1711, The Christian’s Reasonable Service, vol. 2, s. 44
Spørsmål: Hvem er antikrist? Svar: Med alle protestantene svarer vi: Paven i Roma. Papistene benekter dette sterkt.

John Wesley 1755, Notater om Det nye testamente, om 2. Thess. 2: 3
"Syndens mann, fortapelsens sønn -... paven har et ubestridelig krav på disse titlene."

Thomas Chalmers 1848, Sabbath Scripture Readings, vol. 1, s. 310, Edinburgh
"Redd oss, Herre, fra å falle bort, så vi ikke får del i fortapelsen som venter på det store frafallet. Vi mener at det er tydelig å peke på tilgrensningen av Roma, og la oss derfor opprettholde avstanden og fortsette vår besluttsomme protest mot dets store avsky."

J.A. Wylie 1888, The Papacy is the Antichrist: a Demonstration.
"Den samme bevislinjen som fastslår at Kristus er den lovte Messias, omvendt anvendt, fastslår at det romerske systemet er det forutsagte frafallet."

Patrick Fairbairn †1875, The Interpretation of Prophecy...1996, p. 369
"....hvor som helst kan antikrist eksistere, de må være underlig partiske, de som ikke ser dens likhet i det romerske frafallet."
Inia
#5. Postet 01.10.2020 av Inia
Det vi ser i dag er at kunnskapen er i ferd med å bli veldig stor. Kunnsakpen har alltid vært der, men går i mere negativ retning for menneskeheten.
Mennesket jager stadig etter mere og mere, antageligvis en konsekvens av fallet.
Kunnskapen om å lære Sannhetens visdom å kjenne er ikke det samme.
Tror kanskje Ester er inne på noe gjenkjennbart i dag, men vanskelig å si helt konkret hva det kan være syntes jeg.
Det vil kanskje gradvis åpenbares for mange fremover.
Scions fichon filmer kan vi avvise som tull, men roboter er skremmende elementer.
Hvor vil man egentlig med alt dette tullet kan man lure på.
Anonym
#6. Postet 04.10.2020 av Anonym
Og INGEN HENVISNINGER TIL BIBELEN (AS USUAL HER PÅ KD!) til noe om Dyret og Dyrets merke i innlegget eller i noen av kommentarene så langt!!
Da kan det i verste fall bli "lange utlegninger"...det liker vi ikke her på KD!

Ikke rart det bare blir "min mening", fri fantasi og eventyr!

Gud advarte aldri jødene om noe som helst uten at han gjorde det kjent for profetene...han legger ikke opp til noen gjette-lek.
Tangen
#7. Postet 04.10.2020 av Tangen
Og INGEN HENVISNINGER TIL BIBELEN (AS USUAL HER PÅ KD!) til noe om Dyret og Dyrets merke i innlegget eller i noen av kommentarene så langt!!
Da kan det i verste fall bli "lange utlegninger"...det liker vi ikke her på KD!

Ikke rart det bare blir "min mening", fri fantasi og eventyr!

Gud advarte aldri jødene om noe som helst uten at han gjorde det kjent for profetene...han legger ikke opp til noen gjette-lek.
Nå oppfordrer jo trådstarter til å bare si sin mening uten noen lange utredninger, så da må det vel være greit pensjonisten?

Det er vel forresten på tide at Oslomannen forteller oss hva han har kommet fram til.
Anonym
#8. Postet 04.10.2020 av Anonym
Nå oppfordrer jo trådstarter til å bare si sin mening uten noen lange utredninger, så da må det vel være greit pensjonisten?

Det er vel forresten på tide at Oslomannen forteller oss hva han har kommet fram til.
Kom ikke med noen lang utredning JEG HELLER, Tangen...bare sa mi mening ! Da må vel det også være greit?

Men den som tier, sier i alle fall verken sin mening...eller noe galt! Så Oslomannen er kanskje klok og lar være?
Anonym
#9. Postet 01.03.2021 av Anonym
Anonym
#10. Postet 01.03.2021 av Anonym
Les også her:
https://www.nowtheendbegins.com/bill-gates-human-implantable-quantum-dot-microneedle-vaccine-delivery-system-needs-luciferase-666/

https://www.nowtheendbegins.com/bill-melinda-gates-foundation-spending-millions-creating-human-implantable-quantum-dot-microneedle-vaccine-mark-technology-with-data-storage/

https://www.youtube.com/watch?v=XZ37kVrWXHw

https://www.natureofhealing.org/luciferase-id2020-system/


Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16