Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 06.09.2020 av Anonym.
#MESITO3550 - SINGEL SAMMEN PÅ ROMERIKE 35-50 ÅR


Jeg forsøker igjen:
Vi er single kristne menn og kvinner. Hvorfor ikke finne på noe sammen? Kirkene er flinke til å tilrettelegge for barn, ungdom, ektepar og familier. De er ikke like flinke til å tilrettelegge for oss single, så da må vi gjøre det selv.

Tanken er å starte et sosialt singelnettverk for kristne mellom 35 og 50 år. Målet er å være single og sosiale sammen. På sikt håper jeg at nettverket skaper relasjoner og vennskap på tvers av kristne trossamfunn.

Vi trenger alle en eller flere venner. Sammen kan vi gå på kafè, kino, bowling, resturant, hyttetur eller kanskje et cruise til kiel? Kanskje noen trenger et nettverk av mennesker man kan reise på ferie sammen med? Kanskje noen trenger noen å være sammen med til jul? Kanskje vi til og med kan hjelpe hverandre med barnepass o.l.?

Mulighetene her er uendelige. Vi kan starte med å treffes en gang i måneden og se hvordan det utvikler seg?

Ta kontakt om du bor på Romerike & Omegn og kunne tenke deg å være med.

PS! Viktig å presisere at dating ikke er hovedfokus her, men det er selvsagt hyggelig om folk finner kjærligheten sammen gjennom dette nettverket.

#MESITO3550

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16