Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 23.07.2020 av Anonym.
The Great Awakening! (Fra den sataniske agenda2020) New wourld Order
Mere informasjon blir lagt inn i denne tråden gjevnlig, for å belyse oppvåkningen over hele verden.

Denne linken her inneholder mye informasjon, og oppsummerer mye av hva som skjer i verden.Linken nedenfor er kunn en smakebit.

https://www.youtube.com/watch?v=dc5mq6_lhY4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR24fGxOpTESF5Lh_rWoL50Gpg1bSjfj9EIpNuAXEUW0fVgOnkYRdNKiTfQ

Mere info følger nedover tråden.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.08.2020 av Anonym

De juridiske portene for eksperimentell genterapi på befolkningen åpnes

Med hastevedtak skal genteknologiloven nå endres. Høringsnotatet sendes ut i fellesferien med 3 ukers frist. Lovverket står i veien for genteknologisk industri, WHO, Solberg-regjeringen, og Bill Gates. Vi går inn i siste akt av de juridiske pandemiforberedelsene; den norske befolkningen skal bli genterapeutiske forsøkskaniner.


https://stateofglobe.no/2020/08/01/de-juridiske-portene-for-eksperimentell-genterapi-pa-befolkningen-apnes/?fbclid=IwAR2F6ZSwS2e2BlL0ssqlAtdTKHyvCd1d-Oji8HtGXnhCteNPhGFnJNx8ytM
Anonym
#2. Postet 02.08.2020 av Anonym
Norge åpner nå opp for gentukling fordi vaksinen skal bli lovlig. Se her hva den inneholder.
(kan ikke bli delt mange nok ganger)

https://www.awakeningchannel.com/post/new-dna-vaccines?fbclid=IwAR0V8wkCoxRBxMGhyW_f3kGpHPG8SGemcqXllnbym4CEK7zbQAmEHNDTzoU
Anonym
#3. Postet 02.08.2020 av Anonym
Robert F. Kennedy Jr. answers Bill Gates onthe dangers of a mandatory CCP Virus vaccine

"Gates himself said at TED (Technology, Entertainment, and Design) talk, “Now if we do a great jobon new vaccines,” the world population could be reduced. A month earlier he had pledged $10billion to the World Health Organization (WHO) for that purpose"

https://jamada.me/docs/Bill.pdf?fbclid=IwAR3DmF0sWGCDWfSu8yzgKafHeS18kAKU3fcRYzgD0RJMxyoxB01H4ykYFec
Andor
#4. Postet 02.08.2020 av Andor
Alle burde sette seg grundig inn i saken og ta avgjørelse deretter,men at kristne skal spre frykt og direkte sprøyt er forkastelig.Det viktigste er og lese selv om dyrets merke i Bibelen,så burde de fleste forstå at vaksinen ikke er dyrets merke.Videre er det ennå ikke klart hvem som blir vinneren i vaksine kampen.Så dette er konspirasjonseorier i fra helvete.Verden trenger kristne som forkynner om Jesus,og ikke folk som river ned og sprer frykt og kaos i en vansklig tid.

https://www.faktisk.no/artikler/8Rb/blogginnlegg-sprer-feilinformasjon-om-vaksiner
Anonym
#5. Postet 02.08.2020 av Anonym
Alle burde sette seg grundig inn i saken og ta avgjørelse deretter,men at kristne skal spre frykt og direkte sprøyt er forkastelig.Det viktigste er og lese selv om dyrets merke i Bibelen,så burde de fleste forstå at vaksinen ikke er dyrets merke.Videre er det ennå ikke klart hvem som blir vinneren i vaksine kampen.Så dette er konspirasjonseorier i fra helvete.Verden trenger kristne som forkynner om Jesus,og ikke folk som river ned og sprer frykt og kaos i en vansklig tid.

https://www.faktisk.no/artikler/8Rb/blogginnlegg-sprer-feilinformasjon-om-vaksiner
NETTOPP! !
Anonym
#6. Postet 02.08.2020 av Anonym

The Georgia Guidestones - The plan for a New World Order

https://www.youtube.com/watch?v=360hDfzC03c&fbclid=IwAR0Cst3eJw3nagMTKuouBW6MZl_cQeWYWQxdHBImvu2aiqQfRXJmyUL2cNA

https://www.youtube.com/watch?v=llui72sTnaQ&fbclid=IwAR1Y-G60YGL5qnjlqCAlU4t0rXpySecW66rtsHvmSYCEIkaeqMOn8BT3VIs
Anonym
#7. Postet 02.08.2020 av Anonym
NETTOPP! !

"Den blinde leder den blinde"...på ett tidspunkt vil det gå utfor med dere begge to...om ikke Herren fjerner sløret forran deres øyne.
Anonym
#8. Postet 02.08.2020 av Anonym
Den blinde leder den blinde"...på ett tidspunkt vil det gå utfor med dere begge to...om ikke Herren fjerner sløret forran deres øyne.
Å være "blind", handler om hjertet, ikke endetiden. Det er ikke slik at "hvis du ikke forstår hva 666/616 betyr så er du blind og vil brenne i helvete!". Det er slik at hvis du har et hardt hjerte så hjelper det ikke om du gjør all verdens gjerninger som ser ut som gode, så lenge der ikke er noen kjærlighet bak er de for intet.
Slik er det, dessverre, i mange menigheter, at de som leder menigheten er blind for hva Jesus pratet om, kjærligheten til både Gud og sin neste. I stedet prates det om lover, om å være god overfor menigheten, gjøre som menigheten ber en om, alltid stille opp for medlemmene i menigheten, osv.
Men kjærligheten krever ikke. Den er der samme hva.

I tillegg legger du frem en veldig farlig, falsk, doktrine her: "om ikke Herren fjerner sløret". Med andre ord, "du velger ikke selv, Gud velger for deg, du er bare en robot".
Uten valgfrihet, ingen kjærlighet.
Anonym
#9. Postet 03.08.2020 av Anonym
Å være "blind", handler om hjertet, ikke endetiden. Det er ikke slik at "hvis du ikke forstår hva 666/616 betyr så er du blind og vil brenne i helvete!". Det er slik at hvis du har et hardt hjerte så hjelper det ikke om du gjør all verdens gjerninger som ser ut som gode, så lenge der ikke er noen kjærlighet bak er de for intet.
Slik er det, dessverre, i mange menigheter, at de som leder menigheten er blind for hva Jesus pratet om, kjærligheten til både Gud og sin neste. I stedet prates det om lover, om å være god overfor menigheten, gjøre som menigheten ber en om, alltid stille opp for medlemmene i menigheten, osv.
Men kjærligheten krever ikke. Den er der samme hva.

I tillegg legger du frem en veldig farlig, falsk, doktrine her: "om ikke Herren fjerner sløret". Med andre ord, "du velger ikke selv, Gud velger for deg, du er bare en robot".
Uten valgfrihet, ingen kjærlighet.

Du har ikke forstått hva jeg har ment her, og du overtolker det....å være blind er å ikke se eller forstå hva som befinner seg rett forran øynene dine...det er ikke vanskeligere enn som så.Endetiden?Kan man ikke være blind i endetiden? Ja,jeg prater billedlig..hjeret ser ikke og forstår ikke...og da trengs det en åpenbaring.."sløret må løftes bort" Og slik jeg ser det, er man evig fortapt om man velger å ta merket.Evig fortapt står det i bibelen...evig adskilt fra Herren. Det er en stor risk å ta,spørr du meg.Du kan ikke angre,når du først har tatt det. Da er det for sent,desverre. Det er ingen falsk doktrine.Jeg vet ikke hvilke planer Herren har,men en ting vet jeg og det er om ikke folk våkner..(og Herren VELGER å fjerne sløret bort fra øynene=var det klarere for deg?) bare prater det bort,fornekter sannheten...og tar merket.finnes der ingen tilgivelse for det.Og det kan man kalle en farlig vei å gå på...

Ellers så har du nok missforstått litt,og svart på ett eller anne du har trodd at jeg har meint? jeg er en robot...den var ny!Jeg er ett menneske med fri vilje,og har valgt Jesus til min Herre og frelser...Han er min Herre....ikke min diktator..litt av ett Gudsbilde du har da! "uten valgfrihet og ingen kjærlighet..."Er dette ditt gudsbilde av din herre og frelser?Da har vi ikke samme gud...din gud er ond...satan er det din GUD?Ja,en kan begynne å lure...nei,dette kan du vel ikke mene eller hurr?Han ER jo kjærlighet...og han elsket oss først,derfor elsker vi han og vi VELGER å følge han.

OG ikke prøv å lag denne tråden til en krangletråd...!!! Har vi ikke nok av dem? Åhhh...du tråkket på tåa mi!!Dra inn piggene,trekk pusten, tell til 10, les inlegget en gang til...makan til hårsårhet da!
Anonym
#10. Postet 03.08.2020 av Anonym
Og slik jeg ser det, er man evig fortapt om man velger å ta merket.
Nettopp. Velger å ta merket. For å kunne ta et valg må en jo vite om at der er et valg å ta. Den dagen den tid kommer vil det ikke være noe som er skjult for alle kristne, utenom noen få. Alle kristne vil være veldig klare over hva det er for noe.

Gud er ikke sånn. "Husker du vaksinen du fikk som 1-åring? Ikke det? Det var dyrets merke. Derfor er du nå dømt til evig pining".

jeg er en robot.
Nei. Du laget et poeng av at Gud måtte fjerne sløret fra deres øyne så de kunne se. Med andre ord, du sa at det er Gud som har bestemt at de ikke skal vite. Hvis Gud bestemmer alt en gjør så er en ikke et menneske, men en robot. Da har vi ikke valgfrihet. Og uten valgfrihet, ingen kjærlighet.
Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16