Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 08.02.2020 av Anonym.
Hvordan vil et levd kristenliv se ut på diskusjonsforumet
Jeg har lest og skrevet her på forumet.
Og her skriver mange om sin mening, noen skriver om hva skriften sier, og noen videre formidler Jesus Ånd eller Hans sinnelag.

Jeg liker å diskutere hendelser/episoder der en ikke klarer seg uten Guds kraft eller Hans visddom. Da har jeg selvfølgelig ekskludert alle kjødelige meninger, som også er meningen.

Det var sju sønner av Skevas, en jødisk yppersteprest, som gjorde dette. Men den onde ånden svarte dem: Jesus kjenner jeg, og Paulus vet jeg om, men dere, hvem er dere? Og mannen som den onde ånden var i, for løs på dem og overvant dem alle og fikk makt over dem, så de måtte flykte nakne og såret ut av huset.


Det normale kristne liv vil ofte omhandle demoner. Det er ikke noe vi skal fokusere på, men det heller ikke noe vi kan velge vekk.
Fordi vi er kalt til å sette mennesker i frihet, og som kjærligheten driver oss til.

Kanskje du har en historie som ikke innholder seier, slik som teksten jeg la inn.
Målet med de utfordringer vi møter er å overvinne dem, bli styrket og takke og gi Gud Ære.

Fint om vi kunne sammen i bønn kunne løfte opp den som trengte det.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16