Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 02.02.2020 av Anonym.
Bilder
Hei eg lurer på hvorfor ikke dere mannfolk legger ut bilder av dere på profilen?Så vi damer ser hvem vi prater med?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.02.2020 av Anonym
Du mener røntgen-bilde? Det er jo det indre som teller!

Kan legge ut bilde av kornbrødene mine! De ble fine, høye og luftige, og knallgode! Akkurat som meg !
Anonym
#2. Postet 02.02.2020 av Anonym
Pensjon du e nu artig haha,regna med brødene blei ok men de har nu ingenting med bilder og gjøre.Husk at alle e skapt i Guds bilde og alle er vakre.Så Pensjon regna med eg får se bilde av deg her og kansje flere.
Anonym
#3. Postet 02.02.2020 av Anonym
"Gift ved første blikk" på TV Norge har gjort noen erfaringer. Det er par som aldri har møtt hverandre, men måtte si ja til å gifte seg med hverandre i løpet av 5 minutter! De ble utvalgt og matchet av et ekspertpanel bestående av 2 psykologer, 1 soialantropolog og 1 adferdsbiolog (hvordan vi reagerer på bl.a. deilige dufter, parafimer m.m.). Av 15 par er fortsatt 2 par gift. En av erfaringene ekspertene konkluderte med var: Gift deg aldri med en som er penere enn deg selv!

På KD finnes bare de som er penere enn meg selv.
Derfor legger jeg ikke ut bilde!
Anonym
#4. Postet 02.02.2020 av Anonym
Jeg liker rett og slett ikke bilder av meg selv, det betyr ikke at jeg misliker det jeg ser i speilet....merkelige greier...

Noen av oss er nok ekstremt lite fotogene..)
Anonym
#5. Postet 02.02.2020 av Anonym
Jeg liker rett og slett ikke bilder av meg selv, det betyr ikke at jeg misliker det jeg ser i speilet....merkelige greier... Noen av oss er nok ekstremt lite fotogene..)
Forstår følelsen, men nå er det jo damene som skal like bildet, og da får det være opp til dem om de liker det eller ikke
Anonym
#6. Postet 02.02.2020 av Anonym
Du sier noe der...)

Jeg har lagt ut albumbilder, midlertidig, på forespørsel, noen ganger.
Det som er pussig er at mange da synes jeg ser veldig ung ut, eller de finner momentant ut at vi ikke passer sammen, eller at de plutselig får uventet besøk, eller at de skal besøke venninna i indre Mongolia neste dag, eller at PC,en har klikka (what??)...))..

Neida..)

Min erfraing er uansett at det store "issuet" her inne er avstand, i alle fall for oss som bor ute i distriktet.
skogbonde
#7. Postet 02.02.2020 av skogbonde
Er faktisk en del damer her inne som ikke har profilbilde også!
Anonym
#8. Postet 02.02.2020 av Anonym
Du sier noe der...)

Jeg har lagt ut albumbilder, midlertidig, på forespørsel, noen ganger.
Det som er pussig er at mange da synes jeg ser veldig ung ut, eller de finner momentant ut at vi ikke passer sammen, eller at de plutselig får uventet besøk, eller at de skal besøke venninna i indre Mongolia neste dag, eller at PC,en har klikka (what??)...))..

Neida..)

Min erfraing er uansett at det store "issuet" her inne er avstand, i alle fall for oss som bor ute i distriktet.
Jeg har vært on/off på nettdating i 7 år. Kristne damer sitter like mye på gjerdet som de som ikke er det. Må jo si dessverre, for jeg tror det er fine folk her inne. Må være mulig å finne en livsledsager for de fleste av oss. Noen søker en/ei med en jordnær tro eller bare kristne grunnverdier, andre søker den overåndelige evangelisten. Burde være noen for alle her inne. Bilde(r) gir tillit, men da må det være bilder av person og ikke dyr, blomster osv. Naturbilder og in action fotos kan man ha i albummet, for å fortelle litt om hvilke interesser man har osv...

Så får vi krysse fingrene og håpe at det finnes en til hver og en av oss :)
Anonym
#9. Postet 02.02.2020 av Anonym
Takk for svar Pensjon.
Anonym
#10. Postet 02.02.2020 av Anonym
Takk for svar Joseph.
Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16