Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Roy2
Opprettet 16.10.2019 av Roy2, mann, 51 år, Vest-Agder.
Den Nye Verdensorden: Hva Bibelen sier om Den Nye Verdensorden.
Jeg vil anbefale alle å se og høre på denne kristne undervisningen fra youtube om Den Nye Verdensorden: Robert Breaker: Hva Bibelen (Den engelskle King James Bibelen) sier om Den Nye Verdensorden: https://youtu.be/lI3sXC9jhCY

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.10.2019 av Anonym
The New World Order (NWO). Dette er et utrolig interresant tema som jeg virkelig har satt meg dypt inn i via hele mitt liv og er en del av det som førte meg over til kristendommen. Jeg er spent på hva som kommer ut her, for denne tråden kommer jeg til å følge godt med på siden det er helt sykt for å si det rett ut hvilken planer og grunner til hvorfor dette foregår. Skal se på linken din i morgen.
Anonym
#2. Postet 17.10.2019 av Anonym
"Bevisene på at pavemakten representerer den teologiske ideologi bak det mystiske Babylon i endetiden, er mangfoldige. Alle de store reformatorene så Bibelens profetier oppfylt i den romersk katolske kirke. Bibelstudenter av idag er enige, siden både kirkehistorien og Guds Ord står uforandret. Bibelens siste bok, Åpenbaringsboken, og Daniels bok i det gamle testamentet, beskriver denne frafalne kirken med ulike symboler. Alle Guds Ords kjennetegn på Babylon, skjøgen eller "dyret", passer på pavemaktens teologi påtvunget gjennom et globalt politisk maktsystem.

PAVENS VISJONER.

I sin oppsiktsvekkende bok "The Key of This Blood", beskriver den tidligere jesuitten Malachi Martins Vatikanets og pavens visjoner og framtidsplaner. Han skriver at pave Johannes Paul ser på seg selv som den naturlige nye ideologiske leder av en ny verdensording som snart skal vokse fram. For fatteren sier at paven er fast bestemt på å vinne tilbake for pavedømmet "den internasjonale rolle som har vært sentral i Roms tradisjoner og i det mandat som katolikkene påstår at Kristus ga Peter og alle hans etterfølgere."
Videre skriver Martins at Vatikanet er godt klar over at ikke alle vil passe inn i pavens visjon av den nye verdensorden. Han skriver at noen mennesker har dype og svært rotfestede motforestillinger som nærmest er et inderlig fiendskap til alt det paven representerer som kirkeleder og verdenspolitiker. (s.286) Noen vil forandre syn idet pavemaktens ledelse og verdensdominans vokser fram, mens andre vil "bli stående fast i relativ isolasjon på sine historiske standpunkter," sier forfatteren.

Pavemakten både kan og vil nå sine mål. Men ingen hemmelige møter i Vatikanet kan legge planer skjult for Gud i himmelen. Han som vet enden fra begynnelsen, talte gjennom sine profeter tusener av år før det skjedde. I Daniels bok og Johannes åpenbaring blir detaljene i "Babylons" siste enorme bedrag avslørt. Det er tragisk å se hvordan en stor del protestanter ivrer for en samlet økumenisk verdenskirke. Guds ord forutsier det, og forteller at det vil bli på pavemaktens premisser.

I Åpenb.14,12 identifiseres de som ikke vil være med i fellesskapet. "Her gjelder det at de hellige står fast, de som holder seg til Guds bud og Jesu tro."

- http://www.mensviventer.no/mvv2/pavensplan.htm
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16