Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 28.04.2019 av Anonym.
Er det Bifile, Lesbiske og Homofile kristne her inne?


***DETTE ER IKKE ET INNLEGG FOR ELLER IMOT HOMOFILI***

Jeg bare lurer på om det finnes bifile, lesbiske og homofile kristne her inne? Hvordan føler de at det er å date på en kristen datingside? Jeg er ikke ute etter diskusjon eller debatt, men vil som heterofil gjerne høre hvordan det er å være her inne med en annen seksuell legning.

Ta kontakt med meg direkte(PM), kommentarfeltet i denne tråden burde vært stengt.

PS! Til deg som er heterofil og som koker over av meninger om kristen tro og seksuell legning: Finn et annet kommentarfelt eller lag din egen tråd. Denne tråden henvender seg IKKE til deg!!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 28.04.2019 av Anonym
Hei ser at du bruker regnbuen istedetfor pride-flagget. Er det en grunn for det?

Nå er det to forskjellige symbol med to forskjellige betydninger, greit å vite.

Gud taler i hverdagen vår på mange måter.

Ofte taler han med regnbuens syv farger. Fargene er rød ytterst, oransje, gul, grønn, blå, indigo og fiolett innerst.

Dette er regnbuens farger, og de følger alltid denne rekkefølgen. Når sollyset treffer regndråpen, opptrer dråpen som et prisme som bryter og sprer lyset i syv ulike farger.

Vi må til Bibelen for å vite hva Gud taler om. Første gangen vi leser om regnbuen, er med Noah og vannflommen. Regnbuen var et pakts tegn.

Hver farge har i Bibelen en bestemt betydning. Gud er alltid fargerik i det han gjør. Det er underlig å tenke på at en fargeløs regndråpe kan reflektere videre syv ulike farger. Men slik er det når Gud kommer med sitt lys.

Det er noen som bruker regnbuen som logo. Vi kan se det i Pride parade eller hos New Age. Men her er det bare seks farger som er brukt. Tallet seks i Bibelen er for menneske, men tallet syv er tallet for Gud. Fargene er det Gud som har gitt oss, og det er viktig at ingen tar innholdet i regnbuen og fargene fra oss.

Når homofile og lesbiske bruker pride-flagget så tydeliggjør de hva de står for, og det syns jeg er helt greit.
Anonym
#2. Postet 29.04.2019 av Anonym
Turco, har du problemer med å lese? Se hva trådstarter sier og respektèr det!

DETTE ER IKKE ET INNLEGG FOR ELLER IMOT HOMOFILI
Anonym
#3. Postet 29.04.2019 av Anonym
DETTE ER IKKE ET INNLEGG FOR ELLER IMOT HOMOFILI

Jeg bare lurer på om det finnes bifile, lesbiske og homofile kristne her inne? Hvordan føler de at det er å date på en kristen datingside? Jeg er ikke ute etter diskusjon eller debatt, men vil som heterofil gjerne høre hvordan det er å være her inne med en annen seksuell legning. Ta gjerne kontakt med meg direkte.
Jeg er egentlig ikke overrasket over kommentarene, de er som forventet.

ALLE DERE SOM HAR MENINGER OM KRISTEN TRO OG SEKSUELL LEGNING:

FINN ET ANNET KOMMENTARFELT. INNLEGGET HENVENDER SEG IKKE TIL DERE!
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16