Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Roy2
Opprettet 21.04.2019 av Roy2, mann, 51 år, Vest-Agder.
Kvinnelige engler er faktisk satanske
Kvinnlige engler er faktisk satanske. Dersom man har bilde av eller statuer eller lignende iinne i huset sitt eller på sin eiendom av kvinnelige engler er nok det beste å knuse disse statuene og brenne bildene av disse kvinnelige englende dersom man har bilde av dem på papir fordi jeg tror at disse kvinnlige englene kan tiltrekke seg onde ånder og eller urene ånder. Robert Breaker: Har engler vinger? https://youtu.be/y4cEZrHwDB8

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 21.04.2019 av Anonym
så du mener at det ikkje finnes kvinnlige engler?
Roy2
#2. Postet 22.04.2019 av Roy2
Vel Bygdekar jeg vil anbefale deg å se og høre på den youtube linken jeg sendte med den første meldingen. Der vil du finne svar på ditt spørsmål.
Anonym
#3. Postet 22.04.2019 av Anonym
Kvinnlige engler er faktisk satanske.
Min eks var en engel inntil jeg fant ut at hun var satanisk, hehehe...

Men spøk til side så er jeg enig i at det ikke er noen vits i å ha statuer osv. av dette i sine hjem. Det bryter også mot budet om å ikke lage seg bilder osv. av det som er i himmelen.
Roy2
#4. Postet 22.04.2019 av Roy2
Hei Herr Tangen jeg vil anbefale deg å se og høre på den youtube linken jeg sendte med i den første meldingen her. Da vil du finne ut at kvinnelige engler ikke finnes i Himmelen.
Anonym
#5. Postet 22.04.2019 av Anonym
Litt mer om engler her :

https://www.ellenwhitedefend.com/subjects/angels.htm
Anonym
#6. Postet 22.04.2019 av Anonym
Les skriften søk de hellige gaver, spør Gud om det du lurer på.

Om du får info gjennom Youtube så må det alllikevel stemme med din Ånd.

Han lot oss ikke bli igjen farløse, men sendte DHÅ - Så bruk det du har fått.

Her må selvfølgelig gaven til å skille ånder kobles inn(Ellers blir det bare kunnskap til hodet)

Jeg mener personlig at det er bedre å følge DHÅ enn Ellen G White.
Roy2
#7. Postet 22.04.2019 av Roy2
Hei Exodus79. Jeg leste på nettet at Ellen White var med å grunnla syvendedagsadventistene. Hva kan det ha seg at du tror på en slik antikristen religion?
Anonym
#8. Postet 22.04.2019 av Anonym
Hei Roy. Det hele startet med en ny fødsel, etter det begynte jeg å lese Guds ord fra og med 1. Mosebok. Fant ut at Lørdagen var hellig. Fant ut at nesten alle menigheter verden rundt holdt Søndag hellig. Så fant jeg ut at det var mennesker som hadde byttet dagen. Så fant jeg ut at det var kun en menighet som holdt Lørdagen. Men, jeg er en av mange som har forlatt Syvendedags Adventist menighet, fordi også denne menigheten er frafallen. Slik som Ellen profeterte at skulle skje mot slutten. Hvis du bare leste på nett at denne troen er antikristen, og bestemte deg deretter, så burde du få opp øynene på hvordan Søndags lov driver å utarbeider seg rundt i verden med Pave Francis i spissen. Noe som ble advart om for over 100 år siden av nettopp profetiens Ånd, som var tilstede i grunnleggerne av denne menigheten vi snakker om. Vær så snill og Ikke bare kast ut en slik beskyldning. Kan jeg spørre deg, hvorfor dems tro er antikristen? Hvor fant du ut dette? Link?
Roy2
#9. Postet 23.04.2019 av Roy2
Hei Exodus79 ja det er ett stort frafall i det som kalles for kristne menigheter i dag. Der er jeg helt enig med deg. Den katolske kirken med Paven forrøvrig er ikke noe annet enn en antikristen kirke. Vel jeg har ikke en link jeg kan sende deg om syvendedags adventistene men jeg er helt overbevist om at denne religionen ikke er sann kristendom. Jeg har forøvrig kommet over en som jeg oppfatter som en god kristen person i USA som jeg synes har veldig gode kristne undervisninger, men vi bør selvfølgelig sjekke om også han underviser etter King James Bibelen. Dersom han lærer eller taler noe som går imot hva som står og menes i King James Bibelen så må vi avvise det. Jeg vil anbefale deg at du ser og høre på denne undervisningen av han. Hvorfor kirke på søndag?: https://youtu.be/xpj-ehWmiF8 Han som har denne youtube undervisningen har også denne nettsiden: www.thecloudchurch.org og her kan man finne mange avslørende, interessante og lærerike kristne undervisninger av Robert Breaker. Dersom du går inn på denne nettsiden og trykker på: Why I am not video series så kan du scrolle deg ned litt på denne siden så står det: Coming soon... Why I'm not a seventh Day Adventist. Denne undervisningen kommer sikkert til å bli avslørende når han får laget denne undervisningen da. Jeg har forrøvrig et Emne her på forumet som heter: God kristen undervisning av Robert Breaker. Under dette emnet er planen at jeg skal sende inn 1 kristen undervisning eller tale av Robert Breaker og jeg vil anbefale deg og se og høre på alle de undervisningene og talene jeg sender der av Robert Breaker og jeg vil anbefale deg å se og høre på dem i kronologisk rekkefølge.
Anonym
#10. Postet 23.04.2019 av Anonym
. Jeg har forøvrig kommet over en som jeg oppfatter som en god kristen person i USA som jeg synes har veldig gode kristne undervisninger, men vi bør selvfølgelig sjekke om også han underviser etter King James Bibelen. Dersom han lærer eller taler noe som går imot hva som står og menes i King James Bibelen så må vi avvise det.
Da tar jeg deg på ordet og avviser Robert Breaker, som lærer bort at mennesker skal bli tatt bort (pre-rapture) føre prøvelsene (Tribulations) starter. Dette står ikke skrevet i KJ Bibelen. Jeg anbefaler deg til å stoppe og legge ut videoer av falske lærere. Dette blir ditt ansvar, hvis noen her inne blir ført vill pga hva du legger ut, i uvitenhet. Anbefaler deg boken "Mot Historiens Klimaks" Leser du denne boken som er skrevet under innflytelse av profetiens Ånd, så vil du finne ut hvor nære vi er at disse profetiene blir oppfylt.

Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16