naturglad sier: Du svarte IKKE på spørsmåla fra forrige uke Znuppa!At man MÅ ha vært gift/samboer og ha barn,for å bli GODTATT,er jo helt på trynet!!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 10.04.2019 av Anonym.
Hvorfor brukes ikke chatten?
Jeg lurer på hvorfor ikke flere bruker chatten her inne?

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 10.04.2019 av August afternoon
Det kan sikkert være mange grunner til det.
for en tid tilbake hadde chatten godt med besøk..det var vanlig med 15-30stk og
med god og uhøytidelig stemning som jeg tror mange i grunnen savner.
Noen få bruker chatten nå men det kan selvsagt bli bedre.
Anonym
#2. Postet 27.05.2019 av Anonym
Den er dårlig og utdatert.....og altid tom for folk.
Anonym
#3. Postet 27.05.2019 av Anonym
Vel, eg mistenker at mange ikkje vet korleis den fungerer. Heller at dei ikkje har Adobe flash
som man må ha før og få den til å fungerer optimalt. Og har de den ikkje så tør de kanskje ikkje laste den ned for de er redd man får virus. (og viss nokon trur det å leser dette. Så er den programvaren helt trygg)
Eg trur også at mange ikkje gidder fordi som nokon andre sier. Den er utdatert og alltid tom.

Men hadde vært kult om man hadde chatt en fast kveld i veka. Lat oss til dømes si at
kvar fredag til søndag frå klokka t.d. 20 At man da var sikker på og møte nokon andre chattere...
August afternoon
#4. Postet 27.05.2019 av August afternoon
Helt enig Bygdekar.
Anonym
#5. Postet 08.07.2019 av Anonym
Jeg lurer på hvorfor ikke flere bruker chatten her inne?
Har selv kun testet den ut 1 gang, men det var tomt.

Den beste løsningen er kanskje å få ordnet til noe sånt om enten de markedsfører/viser at da eller da er den åpen og alle kan strømme til for chatting med alle de som er her eller noe slikt. Kan kanskje være vanskelig slik det er nå.

Eller programmer inn slik at vi alle kan se hvor mange som er på chatten uten at vi enda har logget oss inn der kan også være med å hjelpe til i en viss grad.

Hmmm... hvor er chatten, finner den ikke før øyeblikket.
naturglad sier: Du svarte IKKE på spørsmåla fra forrige uke Znuppa!At man MÅ ha vært gift/samboer og ha barn,for å bli GODTATT,er jo helt på trynet!!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16