Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Erlend90
Opprettet 02.02.2019 av Erlend90, mann, 33 år, Troms.
Bli gift før fylte 30år - søker kone :)
(Hvis dette innlegget er postet feil, si fra!)

Hei,

Jeg er en gutt på 28år, fra Troms;
som heter Erlend.

Musiker, komponist-
fra Mestervik i Malangen. ;)



Er på leting etter noen å gifte meg med.

(På ordentlig).

20-årene mine, har vært et helsikes vondt liv.- ensom; singel,
har kun hatt ett, useriøst forhold, i 2011. Siden det, vært ensom ulv;

ser at folk i dag; varierer mtp. hvor de setter livet; kjærligheten og
alvorlige temaer som fremtid; Gud og alt-'

Jeg er sterkt religiøs. Naturtroende, og kristen. Medlem av Norges Sjamanistisk Forbund;
veldig snill og grei person. (Prøver jeg å være) ;).

Jeg har alltid ønsket meg kjæreste;
Aldri "pult", men vært forelska; -

Skulle tro det er noe galt med meg; men jeg er både pen, sunn og alt.
Men ikke alle kvinner er kristne, eller ser verdien i Meg. Håper hun finnes her!
H

Nå vil jeg få kontakt med noen, som forstår-
og tilslutt gi meg, og mitt liv- til noen der ute. :)

Enda 11 gode år, til jeg er 40.

Ta gjerne kontakt!

Hilsen Erlend.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.02.2019 av Anonym
Glimrende tiltak Erlend!

Jeg har bare noen få gode råd i så måte:

1. Finner du ei bra dame så gift deg så fort som mulig og så ung som mulig.

2. Ikke bare gå etter utseendet men se mer på helheten.

3. Ikke heng deg opp i at kvinna nå være kristen eller religiøs selv om det kan være det beste. Gud kan velsigne ekteskapet uansett.

4. Sist men ikke minst sett ikke din lit til Kristendate eller datingsider på nettet generelt, sjansen for at du treffer din tilkommende på andre måter er sannsynligvis langt større.

Lykke til!
Anonym
#2. Postet 02.02.2019 av Anonym
Glimrende tiltak Erlend!

Jeg har bare noen få gode råd i så måte:

1. Finner du ei bra dame så gift deg så fort som mulig og så ung som mulig.

2. Ikke bare gå etter utseendet men se mer på helheten.

3. Ikke heng deg opp i at kvinna nå være kristen eller religiøs selv om det kan være det beste. Gud kan velsigne ekteskapet uansett.

4. Sist men ikke minst sett ikke din lit til Kristendate eller datingsider på nettet generelt, sjansen for at du treffer din tilkommende på andre måter er sannsynligvis langt større.

Lykke til!
herr tangen å være ett barn av Gud er å være motsatt av verden... Bibelen gir advarsler om å gifte seg med ikke troende ikke fordi Gud ikke er glad i dem og vil at di skal være frelst men fordi di går en aen vei en vi som følger Gud... istedenfor at de blir ett lim som holder dem sammen så blir de som at di river hverandre i ver sin retning... mange som har skadet troslivet sitt med å gifte seg med feil person som er ikke troende.... les i korinter brevene..... for hvilken samklang har lys med mørke hvilken delaktighet har Kristus med belial? unnskyld om eg skrev de feil lenge siden eg har lest de men uansett di som kan skriften vet hva eg hinter til... den vi gifter oss med er den som skal bety mest etter Gud å de er en person vi blir ett med å hvor ødeleggende er de ikke og bli ett med noen som vil gå motsatt vei av deg selv? di vil komme til å rive hverandre i filler (åndelig og mentalt)
Anonym
#3. Postet 06.02.2019 av Anonym
Kjære Erlend.
Jeg tror du må velge mellom å være kristen eller å være sjaman. Jeg har selv bitre erfaringer med å tro at man kan være begge deler. Hvis du søker en kristen kjæreste, må du nok holde deg til Bibelen og bare den. Lykke til!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16