Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

KristenDate
Opprettet 01.10.2018 av KristenDate, mann, 49 år, Akershus.
KristenDate og Solid Love slår seg sammen
Nordens to største aktører innenfor kristen nettdating slår seg sammen til en felles tjeneste. Tjenesten fortsetter under navnet KristenDate. Mentor Medier-eide Solid Love innlemmes fra 1. november 2018 i KristenDate som satser videre i hele Norden. KristenDate blir da Nordens største aktør innen kristen nettdating. Les mer

KristenDate og Solid Love slår seg sammen

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 03.10.2018 av Anonym
Dette er bra! Når dere nå slår disse to sidene sammen til en, sørg for å rydde vekk alle profiler som ikke har vært aktive på 1 år eller mer. Solid Love har en del av dem, men dere har også noen av dem. Så, hadde det jo vært hyggelig om vi nå etter fusjonen også kan få kontakt med personer fra f.eks. Sverige og Danmark :)
Anonym
#2. Postet 03.10.2018 av Anonym
Ja, det er en uting med profiler som ikke har vært aktive på evigheter. Helt enig. De bør vekk etter en viss periode.

Fusjoner fører dessverre ofte til dårligere tilbud totalt sett pga. mindre konkurranse og høyere prising. Vi får se hva som skjer.

Husker fra dengang Solid Love het "Syvende Himlen" eller noe sånt. Så kom det en eller annen ny leder inn og endret navnet til Solid Love, noe jeg syntes var helt idiotisk. Hvordan går det an å ødelegge et så godt merkenavn? Syvende Himlen var et helt genialt navn som ledet tankene både til Gud og til å ha en slags lykkefølelse (uttrykket "å være i den syvende himmel"). Solid Love høres bare platt og teit ut, intetsigende. Men sånn har det blitt i dag, gode merkenavn endres til intetsigende. Statoil til Equinor. Jernbaneverket til BaneNor. Oslo Sporveier til et eller annet intetsigende jeg ikke kommer på.. osv.
Anonym
#3. Postet 06.10.2018 av Anonym
Veldig bra og spennende. Det som umiddelbart slår meg etter å ha lest det eg kunne komme over er

Vil medlemsprisen øke mykje? Og i tilfelle kor mykje vil den være.
For tipper at eiger sida i Solid Love synast at månedsprisen er for lav hos dere. Så vil dere øke prisen?

Andre ting eg lurar på er vil dere forandre mykje på oppsettet rundt å lage en profil. Vil dere ordne flere ting man kan ha på profilen for å bli betre kjent med personen bak profilen :)
KristenDate
#4. Postet 06.10.2018 av KristenDate
Hei!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Vi har ingen planer om å øke prisen med det første. Det betyr at det fortsatt kun vil koste 49 kr for full tilgang på KristenDate. Til sammenligning kostet et medlemskap 89 kr hos Solid Love.

Kan også nevne at vi er i gang med å utvikle en helt ny versjon av KristenDate. Nettsiden vil bli responsiv, slik at den automatisk vil tilpasse seg enheten man benytter (PC, nettbrett, mobil). I denne forbindelse vil også alle funksjoner og tjenesten generelt få en kraftig oppgradering.

Vennlig hilsen
KristenDate:)
Anonym
#5. Postet 08.10.2018 av Anonym
Dette har jeg ventet lenge på, så det var godt at det nå endelig kom! Ingen vits i å sitte på hvær si tue når man kan skape en tjeneste som er bedre sammen, og tjene brukerene bedre. Helt enig, dere må luke ut de inaktive brukerende før ny lansering. Så hadde det vert fint om det fortsatt kunne være en Norsk side, og at de som ønsker en kjæreste i ulandet kan bruke den utenlanske siden for det. For jeg mener det gjør siden dårlig, når man får en haug med svar fra Danmark og Sverge, når man ser etter en kjæreste i eget land.
Anonym
#6. Postet 11.10.2018 av Anonym
Dette har jeg ventet lenge på, så det var godt at det nå endelig kom! Ingen vits i å sitte på hvær si tue når man kan skape en tjeneste som er bedre sammen, og tjene brukerene bedre. Helt enig, dere må luke ut de inaktive brukerende før ny lansering. Så hadde det vert fint om det fortsatt kunne være en Norsk side, og at de som ønsker en kjæreste i ulandet kan bruke den utenlanske siden for det. For jeg mener det gjør siden dårlig, når man får en haug med svar fra Danmark og Sverge, når man ser etter en kjæreste i eget land.
Det er så fantastisk at det er rom for ulike syn i om siden skal være norsk eller skandinavisk. Det finnes ordninger som kan løse det. I dag løser svenske og utenlandske dette med å bruke et norsk telefonnummer for å registrere seg her, for eksempel via en venn eller familie i Norge. Ved å åpne for hele Skandinavia kan de bruke sitt nasjonale telefonnummer, men likevel ha tilgang til norske profiler.

De norske som ikke ønsker kontakt med andre enn norske, kan fikses ved at man på siden huker av en fane om at man kun tillater kontakt med norske.

Den største utfordringen til Solid Love var falske profiler. Det synes jeg KD har fikset på en god måte. Det hender fortsatt at det dukker opp en og annen, men det er til å leve med.

Begge sidene sliter med mange sovende/døde profiler. Det håper jeg de gjør noe med. Spennende er det også å lese at de jobber med å utvikle/fornye KD til en enda bedre side. Håper derimot ikke at de adopterer plattformen til Solid Love, for da synes jeg dagens KD-plattform er bedre og enklere å bruke.

Den aktive datingen er fortsatt ganske lav her, men kanskje det endrer seg når siden fornyes?
KristenDate
#7. Postet 12.10.2018 av KristenDate
Spennende er det også å lese at de jobber med å utvikle/fornye KD til en enda bedre side. Håper derimot ikke at de adopterer plattformen til Solid Love, for da synes jeg dagens KD-plattform er bedre og enklere å bruke.
Hei!

Vi vil ikke adoptere plattformet til Solid Love. Den nye versjonen av KristenDate vil være en videreutvikling av dagens KristenDate, men optimaliseres og gjøres responsivt slik at tjenesten automatisk tilpasses den enheten man benytter. Man vil med andre ord kjenne seg igjen, men samtidig oppleve et stort positivt "løft" både visuelt og teknisk.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Anonym
#8. Postet 15.10.2018 av Anonym
Hei!

Vi vil ikke adoptere plattformet til Solid Love. Den nye versjonen av KristenDate vil være en videreutvikling av dagens KristenDate, men optimaliseres og gjøres responsivt slik at tjenesten automatisk tilpasses den enheten man benytter. Man vil med andre ord kjenne seg igjen, men samtidig oppleve et stort positivt "løft" både visuelt og teknisk.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Kjedelig. noe av det solid love (eller var det 7himmel) har eller hadde var bra til dømes
så hadde dei slike artige gimmik som tildømes

viss jeg hadde vunnet 10 million kroner så hadde jeg.....
jeg eiger en.......
Jeg drømmer om å....
jeg har en bil velge JA/NEI

Slik kunne jeg ha holdt på lenge...
Jeg er overbevist om at det hadde blitt en betre dating side for
Anonym
#9. Postet 15.10.2018 av Anonym
Kjedelig. noe av det solid love (eller var det 7himmel) har eller hadde var bra til dømes
så hadde dei slike artige gimmik som tildømes

viss jeg hadde vunnet 10 million kroner så hadde jeg.....
jeg eiger en.......
Jeg drømmer om å....
jeg har en bil velge JA/NEI

Slik kunne jeg ha holdt på lenge...
Jeg er overbevist om at det hadde blitt en betre dating side for
Jeg tror vi skal vente med å konkludere før vi har sett hva KD faktisk gjør med siden ;-). Personlig var jeg ikke spesielt imponert over SL sin side, men vi er heldigvis skapt med forskjellig smak :)). Hadde jo blitt kjedelig ellers :D
Anonym
#10. Postet 17.11.2018 av Anonym
Har det skjedd noen sammenslåing? Jeg trodde det skulle fosse inn med damer her jeg.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16