Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Erlend90
Opprettet 13.02.2018 av Erlend90, mann, 33 år, Troms.
Svart Magi og "Politiet"
Jeg vet om mennesker i Nord-Norge som utfører svart magi- for sin egen fordel.

De bryter seg blant annet inn i andres sjel/overjeg/livskrafts-tilførsel og tapper denne for energi, glede og liv.
Og erstatter det med sitt eget ondskap, frustrasjon, stress osv.

Ofrene er blant annet meg, som har bodd alene, allerede har en psykiatrisk diagnose, og få venner. Samt er altfor snill til å kjempe tilbake /ta igjen.

Vet det finnes "politi" som kjemper for å holde slemme folk på matta.

Tror mange med depresjoner, div. psykiske lidelser, f.eks Schizofrene med stemmehøring-
Kan faktisk være ofre for "ganding"

Min psykiater i Balsfjord Kommune nekter for at det åndelige eksisterer- og ville kun tilby medisiner iform av antipsykotika. Har ingen kompetanse eller mulighet for å hjelpe ellers.

Min behandler her i Tromsø tror meg, iallefall.

Men arbeider ikke "ovenfor" den jordiske verden/dimensjon.

Åpen for diskusjoner.
-Erlend

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.02.2018 av Anonym
Jeg vet om mennesker i Nord-Norge som utfører svart magi- for sin egen fordel.

De bryter seg blant annet inn i andres sjel/overjeg/livskrafts-tilførsel og tapper denne for energi, glede og liv.
Og erstatter det med sitt eget ondskap, frustrasjon, stress osv.

Ofrene er blant annet meg, som har bodd alene, allerede har en psykiatrisk diagnose, og få venner. Samt er altfor snill til å kjempe tilbake /ta igjen.

Vet det finnes "politi" som kjemper for å holde slemme folk på matta.

Tror mange med depresjoner, div. psykiske lidelser, f.eks Schizofrene med stemmehøring-
Kan faktisk være ofre for "ganding"

Min psykiater i Balsfjord Kommune nekter for at det åndelige eksisterer- og ville kun tilby medisiner iform av antipsykotika. Har ingen kompetanse eller mulighet for å hjelpe ellers.

Min behandler her i Tromsø tror meg, iallefall.

Men arbeider ikke "ovenfor" den jordiske verden/dimensjon.

Åpen for diskusjoner.
-Erlend
At du opplever motstand er et godt tegn. Det er faktisk normen for ekte kristne. Jesus vant ved å "tape", og å gi dommen til Gud. Det samme gjorde millioner "navnløse" kristne som døde i gulag systemet. og mange fler. Jeg ønsker å si at det er en forskjell på å søke Guds vilje, og å la seg tråkkes på.
Jeg tror ikke psykologer eller politiet vil være til noen hjelp, med mindre de okkulte folka gjør noe bevislig ulovlig mot deg

Det finnes ikke en demon i helvete som kan gjøre noe med deg Gud ikke får med seg ( les Job). Så min oppmuntring er å stole på Gud og tro Han for utfallet.

God bless
Anonym
#2. Postet 13.02.2018 av Anonym

Kjære Erlend90.

Jeg har en bekjent som var i omtrent samme situasjon som deg. Også han hadde en psykiater som ikke trodde på åndsmakter. Men en dag var det en kamerat som sa til ham: Problemet er ikke at din psykiater ikke tror på åndsmakter, problemet er at du selv tror på det. Idag er han frisk og lever for Herren.

Kan det tenkes at dette også gjelder deg? Jeg bare spør fordi du har startet en annen tråd her på KD, og der åpner du med å si: «Kjære Gud og andre entiteter/ånder som omgås meg», osv. Svaret vet bare du, men det er vel slik at de åndskreftene som vi åpner oss for, kan få innflytelse over oss. Sikkert er det i hvert fall at det finnes EN åndskraft som kan helbrede deg: Herren Jesus Kristus.
Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16