Bamse22 sier: Kaffe, latter, god mat og klining til helgen? ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 14.08.2017 av Anonym.
Betyr alder på potensiell kjæreste noe?
Aldersforskjell diskuteres i flere fôra og det har også vært diskutert her tidligere. Hva tenker du om alder på den du ønsker å dele resten av livet med?

Er det greit at kvinnen er eldre enn mannen?
Er det greit at mannen er mye eldre enn kvinnen?

Eller er det slik at "like barn" leker best?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 15.08.2017 av Anonym

Alder betyr i alle fall mye for meg

Jeg kunne ikke tenkt meg en som kunne vært faren min, og ikke en som kunne vært sønnen min

Anonym
#2. Postet 18.08.2017 av Anonym

Ja,alder betyr en del...jeg har ikke kommet dit enda at jeg tar rubbel og bit,bare han har god personlighet og elsker meg. Jeg ser etter en mann som er i alderen 30-40 pluss, minus. Noen som er noen og førti ser ut som de er 50+,det er ikke akuelt for meg. Jeg ønsker ikke å fæ spørsmål om det er faren min jeg har tatt med meg...Jeg går heller yngre enn meg,dersom han er voksen for alderen,og ser eldre ut enn alderen. Noen som er 28-30 ser ut som de er 22år...det blir for ungt for meg...som er 37år...ja,faktisk 37!!



Anonym
#3. Postet 18.08.2017 av Anonym
Jeg mener også at alder betyr mye. Selv har jeg blitt "sjekket opp" her av ei på 24 år som ikke kunne forstå hvorfor jeg ikke ønsket å bli kjent med henne. Jeg har ingen interesse av å date jenter som er så unge at jeg kunne vært faren deres, men jeg har heller ingen interesse av å date eldre kvinner som kan bli forvekslet med min mor.

Ønsker å treffe ei som er under 46 og over 35 år. Det beste tror jeg hadde vært om hun er mellom 38 og 45.
Bamse22 sier: Kaffe, latter, god mat og klining til helgen? ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16