naturglad sier: Du svarte IKKE på spørsmåla fra forrige uke Znuppa!At man MÅ ha vært gift/samboer og ha barn,for å bli GODTATT,er jo helt på trynet!!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Erlend90
Opprettet 18.06.2017 av Erlend90, mann, 33 år, Troms.
Redd for å aldri få kjæreste.
Ja, jeg er faktisk redd for at jeg aldri kommer til å få kjæreste.

Jeg har vært singel i seks år, og det har vært veldig ensomt og trist. Hele tiden har jeg følt at jeg kunne gi noen en masse kjærlighet, men jeg har vært mutters alene.
Jeg bor på et lite sted, og det er vanskelig å treffe nye mennesker.

Nå er jeg 27år, og vil gjerne treffe noen. Hvordan øke sjansene for å bli sett, og få kontakt?

-Erlend

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.06.2017 av Anonym
er selv redd for å aldri få meg kjæreste.har sagt flere gaanger at jeg blir alene.og værtt sint. har så og si alrii hatt kjæreste ffør. prøver be til gud.
Anonym
#2. Postet 18.06.2017 av Anonym
jeg er selv i akkurat samme situasjon..har gått flere år der det ike har dukket opp noen!. jeg har sagt til meg selv og faren min at jeg kommer til å bli værende alene i mange år..så og si hele livet. jeg er innstilt på at jeg kommer til å være det.. for føler ingen ser meg heller og ingen jeg finner som passer for meg.
men jeg er jo ikke mye ute heller for jeg vet jo ikke hvor jeg skal gå hen.
ønska meg kjæreste siden jeg var 16 år. men hadde ungdomsforelskelse på skolen. men han er nå gift. så ble jeg forelska i naboen ifjor sommer. men han var ikke interessert. kanskje passet jeg og han ike sammens. nå føle bare sterkt jeg vil bli værende og ende opp alene jeg og. selv om far sier ja men du vet aldri hva som skjer i framtiden..kan ikke vite noe om den. men jeg er så sikker!.
jeg møter jo aldri på noen.forfi er så lite sted jeg bor på og..bor ikke i noen by..og har ingen steder å møte noen hen.
er sterkt sjalu på søskenbarna fordi at de har hatt samboere siden dem var tidlig i tenårene..de har familie, og de har venner..de er populære forhold til meg :/.

-ønska noen var der også for meg. virker helt håpløst.
Anonym
#3. Postet 18.06.2017 av Anonym
Det er jo eit steg i riktig retning å tørre å gå for nettdating. Ikkje det at det er så mykje action her inne, men om ein har tid kan ein jo tråle gjennom profilane til aktuelle kandidater og ta kontakt med nokon ein synes verker spanande. Sjølv har eg vore singel i 28 år, men det gjer ikkje automatisk at eg er ensom og trist. Eg har venner, familie, menighet og kollegaer rundt meg, og trur det er viktig å ha det bra med seg sjølv utan å forvente at ein kjæreste automatisk skal føre til at ein slutter å være ensom/trist. Kanskje det kan være ein ide å aktivt gå inn for å oppsøke nye arenaer for å bli kjent med folk. Fleire venner av meg har begynt på dans for å møte folk i eit anna miljø enn dei som naturlig er deira eigen omgangskrets. Ein kan melde seg inn i ein veldedig organisasjon og jobbe frivillig, ta eit kurs, besøke andre menigheter i rimelig avstand eller begynne med ein sport der ein kan treffe andre.

her inne er den beste måten å bli oppdaga å oppsøke den eller dei ein vil skal oppdage deg. Send ei melding, skriv litt meir enn hei eller kun ein smiley. Ha ein interessent profil med ein opplysende og bra tekst. Presenter deg i ei melding og spel ballen over til motparten. Dei vil naturlig nok sjekke ut profilen din, og kanskje blir det match. Det ligg nok langt inne for oss kristne, men det er lærerikt og ikkje minst avklarande då ein vil få ein del avslag, men risikerer å møte sin drømmepartner eller ein ny venn. Rekner med det er mange bra folk her inne, ein må berre ta seg tid til å leite til ein finn den som skiller seg ut i mengden.
Anonym
#4. Postet 18.06.2017 av Anonym
Ja, jeg er faktisk redd for at jeg aldri kommer til å få kjæreste.

Jeg har vært singel i seks år, og det har vært veldig ensomt og trist. Hele tiden har jeg følt at jeg kunne gi noen en masse kjærlighet, men jeg har vært mutters alene.
Jeg bor på et lite sted, og det er vanskelig å treffe nye mennesker.

Nå er jeg 27år, og vil gjerne treffe noen. Hvordan øke sjansene for å bli sett, og få kontakt?

-Erlend
Det er nok mange av oss som tenker det samme som deg i løpet av singellivet. Jeg tenkte sånn før jeg traff hun jeg giftet meg med og har også hatt slike tanker etter at jeg ble skilt. MEN, vi kan ikke gi opp. Nettdating er en ting. Det kan være et fint forum for å komme i kontakt med noen, men jobben derfra til kjærlighet er det vi som må gjøre.

Erfaringene mine med nettdating er både positive og negative, men jeg tror nøkkelen er å være sosial og aktiv, men ikke for ivrig. Gir du inntrykk av å være "nøden" er det som å vifte med et stort rødt flagg for de fleste kvinner. Jeg har ofte tenkt at det må da finnes ei i min omgangskrets, men hun har ikke dukket opp enda. Har ikke gitt opp, men snakker med Gud om det hver dag og ber om at han skal føre oss sammen på et eller annet vis. Det tror jeg er bra, men jeg tror ikke det nytter å sitte hjemme og vente på at hun skal ringe på døra, vi må nok yte litt innsats selv også.

Jeg vet ikke hvor du bor, men om du bor på et lite sted ville jeg forsøkt å reist til steder hvor det er flere folk. Selv byttet jeg menighet når jeg ble singel. Det var ingen single på min alder der jeg var og derfor byttet jeg til en annen større menighet. Ser du bor i Troms, men Troms er stort. Hvis du ikke bor langt unna Tromsø vil jeg anbefale deg å oppsøke Tromsøkirka. http://oks.no/tromsokirka/
Bli en del av et levende kristent kirkemiljø med folk på din egen alder. Plutselig før du vet ordet av det møter du ei som er alt du har drømt om :)

Lykke til :)
Anonym
#5. Postet 18.06.2017 av Anonym
Jeg regner med at alle kristne ber Gud om hjelp i søken etter en kone/mann?
Jesus Kristus døde for at vi alle skal ha alt vi trenger, glem ALDRI det.

Du ber, du må omgåes mennsker (også på nett), du lever rent, du stoler på Gud og du er tålmodig.
Funka for meehh...)
Anonym
#6. Postet 18.06.2017 av Anonym
Jeg er m.a.o ikke her inne for å lete etter en kvinne.
Anonym
#7. Postet 18.06.2017 av Anonym
Du bor på ett lite sted sier du ja, da er det ikke altid så store utvalget. Om du har brukt nettverket ditt, så man ut å søke til sosiale aktiviteter,som du liker selv. Kristne stevner? Det er jo en del av dem i sommerSmilefjes Så må man ha god tolmodighet, og vandre i guds plan. Be til herren. Ikke mist håpet. For det ligger ett mirakel i din munn. Om du sier til deg selv at du aldri vil få deg en partner, så taler du ut forbannelse over ditt liv....så vær forsiktig med det. Det er en tid for alt, og herren ønsker å velsigne deg,klart han gjør det. Men der kan ligge barriærer i livet ditt som forhindrer deg fra å motta velsignelser. Er du i Guds vilje, lever du for han? Blomstrer det i livet ditt elllers? Eller er det fylt med problemer?Har herren lukket døren på områder i livet ditt, så vil han at du velger en åpen dør...søk først Guds rike så kommer resten. Den Hellige ånd er din veileder...Kanskje herren arbeider med deg...kanskje det nå er året for kjærligheten? Hvem vet?
Anonym
#8. Postet 19.06.2017 av Anonym

Jeg er m.a.o ikke her inne for å lete etter en kvinne.


Hva er du her for da? Leter du etter noe annet da?

Anonym
#9. Postet 19.06.2017 av Anonym
Leter ikke etter noe nei....dvs..jeg leter vel etter interessante diskusjoner med andre kristne...
Anonym
#10. Postet 19.06.2017 av Anonym
jeg har prøvd både sukker.no, og match..

-jeg er kanskje kresen etter utseende da.
men det var bare 1 kjekkas ca på match. og en kjekkas på sukker.no

han ene som je begynte føle med engang for, nesten..han svarte ikke meg på spm jeg spurte om for å prøve finne ut og bli kjent. han svarte korte svar.. og han spurte om noe ekkelt. da jeg spurte samme mynt tilbake avviste han meg og blokka meg..

har prøvd chat.no uten å lykkes. de på sukker måtte man binde seg hver mnd. 200 kr hver mnd..
og match no betalte jeg 800 kr som jeg ikke fant noen..ingen svarte..
kastet penger rett ut av doen.. ble det..på en måte.. aldri mer skal melde meg inn i dyre datingtjenstester ijen.
puben orker jeg ikke gå på alene..de gangene jeg har vært der ingen som har svart.

vurdere kanskje gå på nabokomunen..der folk kanskje mere hyggeligere og vennligere. føler dem er imøtekommende som mennnesker.men er der ikke så ofte egentlig.

-ikke vet jeg hvor man skal finne den man klaffer med...og som man virkelig får følelser for.

har enda litt følelser for naboen. men han virker for stille..sier ingenting virker han som. og han viser ingen tegn for interesse eller tar ikke kontakt.

syns det virke håpløst her :(
naturglad sier: Du svarte IKKE på spørsmåla fra forrige uke Znuppa!At man MÅ ha vært gift/samboer og ha barn,for å bli GODTATT,er jo helt på trynet!!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16