Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

aminora
Opprettet 12.03.2017 av aminora, dame, 53 år, Oslo.
Bloggen
Jeg synes bloggen er en fin ting, men det er lite bevegelser der generelt sett. Det vil si at man kan skrive et innlegg og lure på om noen i det hele tatt er innpå bloggen og leser.

Jeg har vært med på på andre steder at det har vært synlig at det har vært noen på bloggen i den forstand at man ser hvor mange som har åpnet blogginnlegget. Det gjør at det i alle fall ikke ser ut som at man skriver til stengte øyne /snakker for lukkede ører. Bare en ide. Men det er kanskje for avansert å få til? Det beste hadde i selvsagt vært at flere har vært aktiv i responsen, det hadde jo oppmuntret en del, antar jeg. Men det hadde vært fint om det fantes noe som kunne vise at noen faktisk er innom bloggene man skriver også :)

Svar på innlegg

aminora
#1. Postet 18.03.2017 av aminora
...og det samme ser ut til å gjelde for forum også.....hehe.. men det er jo noe som skjer i andre tråder i alle fall og det er jo bra :)
chrisso577
#2. Postet 25.03.2017 av chrisso577
hmm jaja :) hadde jo kansje ikke vert så dumt de du sier ;) go helg videre å Guds fred over deg å dine :)
Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16