Forum > Religion og tro > Debatt

chrisso577
Opprettet 05.02.2017 av chrisso577, mann, 27 år, Rogaland.
Jesus Gud å kjærlighet :)
hey hey :) er så mange kristne så blir anspente å redde osv for å ikke være gode nokk osv sjøl så sliter eg litt med dette av og til er i åndelig krig sjøl heldigvis så kan eg be til Gud når de blir skikkelig gale å han fyller meg med strømminger av kjærlighet å eg føler meg fort bedre men ja de eg ville fram til husk at er vanskelig for Gud å la kjærligheten hans slippe til i ditt hjerte viss du ikke har ro å bare er anspent å stresser osv kommuniser med Gud å finn roen å la kjærligheten hans strømme i dere for de er vanskelig å spre den kjærligheten videre å ha den sjøl viss du er fyll av angst osv Gud velsigne dåkke alle å så håper eg at flest mulig mennesker her på jorden åpner seg for kjærligheten hans å husk viss du har gjort noe som du angrer på å du vil ha tilgivelse så er de alltid tilgivelse å få men heller ikke misbruk de for då stenger du bare hjerte ditt for Gud til slutt viktig å huske på går ikke å lure Gud bare slapp av å la kjærligheten hans fylle deg å så ordner alt seg :) Gud velsigne dåkke alle å viss noen her inne trenger en venn så bare til å plinge :)

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.