Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 29.11.2016 av Anonym.
Hva savner du mest?


Jeg leste en uhøytidelig spørreundersøkelse hvor spørsmålet var: Hva savner du mest fra et parforhold? Svarene var:

1. Nærhet (48%)
2. Sex (22%)
3. Romantikk (12%)
4. Vennskap (10%)
5. Hverdagsrutiner (6%)
6. Delt ansvar (økonomisk/praktisk) (2%)

Nå er vel egentlig ikke svarene så overraskende. Vi mennesker trenger nærhet, sex, romantikk og vennskap. Selv om hverdagsrutiner og delt ansvar kommer nederst i denne undersøkelsen, så viser den likevel at dette er viktige ting vi savner, men at de ikke er viktigst. Hva mener du? Hva savner du mest?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.11.2016 av Anonym
Det er vel bortimot umulig å sette det ene opp mot det andre. Alt bør vel begynne med vennskap, så kommer det andre etter hvert hvis forholdet er liv laga. Derfor svarer jeg vennskap.
Anonym
#2. Postet 29.11.2016 av Anonym
Det er vel bortimot umulig å sette det ene opp mot det andre. Alt bør vel begynne med vennskap, så kommer det andre etter hvert hvis forholdet er liv laga. Derfor svarer jeg vennskap.
Vi mennesker er forskjellige og vekter ting forskjellig. Det er det fantastiske med at vi er unike skaperverk :).
Jeg tror nok de fleste savner alt som er på listen, i hvert fall gjør jeg det, men om jeg skulle sette ord på hva jeg savner mest fra det å være i et parforhold, så blir nok listen slik:

1. nærhet, 2. vennskap, 3. sex, 4. romantikk og 5. hverdagsrutiner/delt ansvar.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16